even voostellen

mandy/marcel

New Member
Hi everybody.

Had ik een heel spannend verhaal over ons, Marcel, Mandy en de 2 kids Rowin (5) en Nikki (2) doe ik wat verkeerds, alles weg.
En omdat het al weer aan de late kant gaat worden kort ik het nu wat in.

Wij zijn sinds onze 2 Oz-reizen gegrepen door Australie. Wij zijn nu ook bezig met de voorbereidingen voor de Skilled Visa. Alle papieren voor de TRA en AASW zijn klaar en moeten opgestuurd worden. Dan gaat echt de molen draaien. Hopelijk zijn we in anderhalf jaar klaar. Onze voorkeur eindbestemming zal W-A worden maar uiteindelijk is het doel om natuurlijk Down Under te komen.
Wil je meer weten dan weet je ons te vinden.

G'day mates.
Mandy 

Hoi Mandy en Marcel

:hi: op het forum :).

Ook ik had graag jullie "hele" verhaal wel willen lezen.
(Hoezo nieuwsgierig :roll:.)
In iedergeval heel veel succes met het uitzoekwerk en jullie aanvraag.

Gr. Mel :cool:

Hallo Mandy en familie,
:hi: op dit reuze gezellige forum.

Wij zijn niet nieuwsgierig, maar smullen van sappige verhalen  :-D

Gr. Ton  :up:

Ook van mij van harte :hi: op het forum.
Al dit schrijven op het forum went wel hoor,
over een paar weken zit je net als wij de hele dag        :computer:
te kijken en schrijven, het is niet dat we niets te doen hebben!!!!
En wil ook graag je verhaal horen.    :blahblah:
Suc6 met de aanvraag.

GR Ineke.

Hiya Welkom hier op het forum

enneh....kom maar op met de rest van het verhaal...... :-D

Groetjes
Syl

Hoi,

Welkom op het forum en veel plezier (en succes!!)

Groetjes Miranda  :)

Hoi Welkom hier!!

En ja... ben toch ook wel nieuwsgierig! Kom maar op met je verhaal!

Groetjes Linda

Hoi,

ook van ons  :hi: op het Forum, en heel veel suc6 met jullie aanvraag.

Ik sluit me geheel aan bij de rest van de groep... laat maar horen de rest van dat verhaal.... :-D

Groeten,
Koen & Katrina

[quote author=mandy/marcel link=topic=2277.msg23713#msg23713 date=1123793395]
En omdat het al weer aan de late kant gaat worden kort ik het nu wat in.

Onze voorkeur eindbestemming zal W-A worden maar uiteindelijk is het doel om natuurlijk Down Under te komen.

G'day mates.
Mandy
[/quote]

Dag Mandy en Marcel,

Hartelijk welkom natuurlijk ook van ons. WA is de beste keus die je kunt maken (vinden wij dan ook .. ;-). Wij hebben onze zinnen gezet op Perth.

ENNE..... Je hebt ons nu lekker gemaakt met een ´spannend verhaal´.. Dat zul je natuurlijk binnenkort dan toch ook uitgebreid moeten vermelden.. We wachten vol spanning.

M.vr.gr.

Perthpete

Welcome!!!!!
enne..... zo is dat, we wachten vol spanning op je verhaal.  :wink: Het is altijd mooi om te weten wat mensen er toe brengt om Down Under te gaan.
:cheers:

Groetjes Richard

Hoi Mandy en Marcel,

:hi: op dit forum en suc6 met alles  :up:.
Uh, ik ben helemaal niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten dus kom maar op met jullie verhaal.

Groetjes,
Erna

Sorry guys.
Het is al weer een tijd geleden dat ik ons in het kort heb voorgesteld dus ik weet niet meer goed wat het spannende gedeelte weer was. HEt zal zeker wel met onze avonturen te maken hebben gehad. Zoals rijden met een jeep over het strand over een alternatieve route vanuit Lancelin richting het Nambung Park zonder ons op de hoogte te stellen van de waterstanden etc. EN dan peentjes zweten om zo snel van het strand te komen, vast te lopen en de gehele tijd achterin kinderen hebben die helemaal in een deuk liggen. Maar er dan ook niets van geleerd hebben en zulke acties ook op andere plekken uitspoken, maar dan zonder strand. Want je hebt een jeep en wil dan ook alle onbegaanbare tracks nemen.
Maar toch heelhuids terug en een hang naar meer....

Anyway. Onze papieren voor de assessments ingeleverd. Blijkt dat ik niet zo nodig blijkt omdat Marcels beroep op de MODL staat. Moeten dan 135 punten halen. LIjkt mij een klare zaak.
Treouwens, wij gaan de 3e en 4e oktober naar de EXPO van de IMMI.GOV, kijken of we hierdoor nog wat sneller gaan.

Gegroet MAndy

Leuk verhaal!! Jullie zijn niet de eerste die dit soort dingen uit halen of overkomt.
Maar, je bent er goed uitgekomen.

En nu de rest.

Veel sux6.

Rene

Back