even voostellen

Rattuz

New Member
Hi everyone.

Ik ben Mandy en ik heb zo'n 2 jaar geleden ons getracht op dit forum op te starten.
Is uiteindelijk niet gelukt omdat ik teveel met andere zaken bezig was, naast het emigratieplan. :hang:

Dus nu wel volhouden !
Ik, mijn hubby Marcel en onze 2 kinderen Rowin en Nikki (inmiddels 7 en 4) zijn eindelijk in de laatste fase van het wachten, in kader van een Skilled Visa.
We hebben inmiddels onze case officer in de 2e week van augustus toegwezen gekregen. Maar onze Medicals liggen in Sydney en daar is dus ook weer een achterstand in wegwerken. Volgens ons buro is er weer een 6 weken delay. Ach, kan er ook wel weer bij na 10 maanden te hebben gewacht op de case officer.......... :koekkoek:

Maar nu de laatste loodjes. We zijn in ieder geval bezig met dingen verkopen op marktplaats. Alleen ik durf ons huis nog niet te koop te zetten. Hebben wel al in de direkte omgeving geinformeerd om evt. aan bekenden ons huis over te doen. Er is interesse.

Uiteindelijk is ons doel WA. Het lijk mij leuk als er mensen in WA zijn waarmee we wat kunnen communiceren etc....
Laat U dus horen. Anderen zijn natuurlijk ook welkom ! :group:

gegroet MAndy

Welkom Mandy.
Tja, dat lange wachten he.
Dat is het grote nadeel en iets waar je zelf niets aan kunt doen.
Gelukkig is het vergeten als je eenmaal het visum hebt en in Australie bent. Dan maakt dat niets meer uit.
In ieder geval veel suc6.

Groeten vanuit Perth,
Wilco

Welkom op het forum. Er zijn hier veel mensen in WA of met plannen hiervoor. Wijzelf hopen eind van het jaar te vertrekken.
Yolande

Hai Mandy!

Wachten, wachten, wachten.... Maar dan heb je ook wat je hebben wilt!
Succes ermee en welkom op het forum.

Dijnnas

Back