Evene voorstellen: Viola

Viola

New Member
Beste allemaal,

Ik ben Viola, 29 jaar en zoals iedereen hier dol op Australie. Na er 8 maanden geweest te zijn in 2009-2010 ben ik afgelopen september en oktober weer geweest. Daarna wist ik het zeker: Australie is mijn land en daar wil ik wonen. Ik heb M2A benaderd en ben pas begonnen met de procedures. Ik ga voor een generall skilled visa middels een statesponsorship. Ik dacht geen enkele kans te maken gelet op het feit dat ik Nederlands recht heb gestudeerd en daar ook in werk maar er is hoop in SA dus daar gaan we voor!
Ik heb hier en daar rondgekeken op het forum en het is erg behulpzaam (ook als je je nog aan het orienteren bent of je wel of niet wilt emigreren) en ik hoop dat ik hier een hoop wijzer wordt en ook anderen weer op weg kan helpen.

Groetjes Viola

Welkom op het forum!
afro.gif

Groeten Steven

Hey welkom!

mijn vriend en ik zijn eind november verhuisd met een 176 visum. Ik ging mee als dependant, maar heb zelf ook NL recht gestudeerd en werkervaring in de advocatuur opgedaan. Ik dacht dat het voor moelijk zou zijn om werk te vinden, maar ik ben in de laatste 2 weken al door een paar recruitment bureaus gebeld die graag met me willen praten... Dus legal werk genoeg in Ozzie, zelfs voor mensen die NL recht hebben gestudeerd.

Veel succes!

Herliche wilkommen auf diese Forum. Wie Gehts?

Oh wacht even... NL forum: Welkom!

Welkom op het forum! Ik ga je goed volgen, aangezien mijn partner ook straks met een NL-rechten diploma meegaat!

dank jullie wel allemaal! goed te horen dat je met Nederlands recht toch nog ergens komt in een land met een heel ander rechtssysteem! :) Ik heb geen ervaring in de advocatuur (werk op de rechtbank in t strafrecht), maar t komt vast goed, al moet ik zeggen dat ik t ook helemaal niet erg zou vinden om iets heel anders te gaan doen voor een poosje. Wat er op mijn pad komt zie ik dan wel weer, ik ben niet zo moeilijk als ik me maar kan bedruipen :).

Back