Eventjes voorstellen: Julie en Job

Djoelie

New Member
Dag allemaal,

Wij zijn Julie en Job, twee Belgen die vanaf januari aan de central coast zullen gaan wonen. Job zal daar gaan werken aan de University of Newcastle, Julie zal nog werk moeten zoeken. We zijn momenteel volop bezig om de hele verhuis te regelen, maar worden vertraagd door de IELTS test, die pas een open plaats heeft op 6 december.

Wij hopen via dit forum wat informatie te kunnen vergaren die ervoor zal zorgen dat de hele overgang wat vlotter verloopt.

Groetjes,

Job en Julie

Is het werk in Ourimbah? Weet je al waar je gaat wonen? Als je meer wilt weten over de Central Coast, laat het me maar weten.

Hallo we bekijken het eens of we in Duitsland de test kunnen doen, bedankt voor de tip! Ja in Ourimbah. Nee we hebben nog geen idee waar we zouden gaan wonen. Alle informatie is meer dan welkom. Bedankt :) J&j

Trouwens, bedankt voor de Duitsland tip, heb daar ook mijn IELTS test geboekt, en dat gaat een pak sneller. Zal dan wel eventjes een weekendje Aachen worden.

Job

Ja inderdaad! Even een update, de IELTS is genomen en aangezien ik maar een 5 moest halen ben ik niet te bezorgd! Nu begint het regelen terug:)

Back