Eventjes voorstellen

Daniel

New Member
Hallo!

Wij zijn Daniel (34) en Chantal (28) wonen (nog wel) in Houten (vlakbij Utrecht).
We lopen al een aantal jaren met plannen om weg te gaan uit Nederland. Tot vorig jaar wisten we niet zo goed waar naar toe, maar vorig jaar november zijn we in Australie geweest en zijn we van Cairns naar Sydney gereden. Toen wisten we
waar we naar toe wilden emigreren! :roll:
Inmiddels hebben we contact opgenomen met het Imigration Bureau in Amsterdam en met Buysse in Culemborg. We gaan volgende maand voor een eerste gesprek en daarna gaan we kiezen met welke partij we in zee gaan. Afgaande op onze "first check" maken we goede kans op een Skilled Visa. :up:

We vinden het leuk om al de berichtjes te lezen op het forum en zijn erg benieuwd naar bevindingen van mensen wat betreft werk en huis zoeken in Australie. Was het werk zoeken makkelijk en/of doen jullie nu heel ander werk dan in Nederland?

Groeten,
Daniel en Chantal

Hallo Daniel en Chantal,

Welkom! Heel veel succes en plezier hier op het forum!

Groetjes Lin

:hi: op het forum  :wink:

Heel veel succes ook van ons, 'k ben erg benieuw naar hoe jullie reis naar het visum gaat verlopen.  :-D

Gr.Koen & Katrina  :up:

Hallo Daniel en Chantal,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Bedankt voor het warme onthaal! :)

Zoals ik schreef zijn we bezig met de aanvraag van ons Visum en in mei hebben wee een gesprek bij Buysse in Culemborg. Heeft iemand ervaring met dit bureau?

Gr.
Daniel

Welkom hier.

Via de search knop zul je zeker informatie over het bureau tegenkomen. Er is genoeg over geschreven op het forum. Wij hebben geen ervaring met ze, gaan het zelf doen. Hebben ons wel goede tips gegeven (gratis!!)

Groetjes,
Marjolein

Van harten welkom

Alles heeft zijn prijs en niets is voor niets behalve deze forum, hier is alles gratis :up:
Zelf zit ik bij Migration bureau in Amsterdam.Als je het snel gedaan wil hebben neem een bureau :cheers:
als je tijd over heeft doe het zelf :donttell:
Groetjes Gerard

Welkom op het forum.
Heel veel succes met jullie visumaanvraag.

Ik lees dat je een gesprek hebt bij het Migration Bureau in Amsterdam. Stel je niet teveel voor van dit bureau. Er zijn veel mensen met minder goede ervaringen met dit bureau. Zie elders op dit forum. Wij hebben zelf een gesprek met hun gehad. Het was net of we een kaasschaaf kwamen kopen...... Wat een verkooppraat. Ik heb afgelopen zondag een mail naar ze gestuurd met een leesbevestiging, maar tot op de dag van vandaag is de mail nog niet eens gelezen. Dus wees gewaarschuwd.

Groet,
Annette

[quote author=gerard link=topic=4527.msg57105#msg57105 date=1145743191]
Zelf zit ik bij Migration bureau in Amsterdam.Als je het snel gedaan wil hebben neem een bureau :cheers:
als je tijd over heeft doe het zelf :donttell:
Groetjes Gerard
[/quote]

Hm niet helemaal waar hoor Gerard, de meeste aanvragen zelf gedaan of mét migration bureau lopen gelijk op....

Groetjes Lin :)

Lin,we zijn al weer wat verder EN wijzer :thinking:
Ik ben het helemaal met je eens, als ik het over kon doen dan wist ik het wel en dan zeker NIET met het Migration Bureau :stretcher: Daar krijg je alleen maar rekeningen.....
Dus Daniel en Chantal.............Volg Lin's advies :dancing:
Groetjes Gerard

:eek:fftopic:
Ik heb je topic Waarschuwing gelezen... wat een ellende zeg... Dat is gelukkig niet de norm met migration bureau's  :?
Kon je er nog maar onderuit....

Back