Examen voor fysiotherapeuten (kinesitherapeuten)

Lieveke

New Member
Hey !!!

Mijn IELTS is achter de rug (bibber, bibber, bibber,... de resultaten moeten nog komen) en nu ben ik al de papieren bij elkaar aan het zoeken om een aanvraag te doen voor het examen fysiotherapie (kinesitherapie) bij ACOPRA. Zijn er onder jullie die me iets meer kunnen vertellen over dit examen? Moelijk? Hoe best voor te bereiden? ..... De meer informatie te beter...

Ciao,
Lieve

Hey Lieve,

Ik kan je hierover helaas niets vertellen, maar ik wens je in iedergeval vast succes met je examen.
Veel informatie is terug te vinden via "search", en anders zoals je hier al hebt gedaan gewoon vragen :).
Alvast veel plezier met lezen :) en neem vooral de tijd :wink:.

Groetjes,
Mel

Hoi Lieveke,

Ik en Eric (mijn vriend) hebben dus de hele procedure achter de rug en gaan op 4 april naar Australie toe. Onder de search knop onder fysiotherapie en examen komen inderdaad vorige berichtjes van ons, dus die zou je kunnen lezen. Aangezein het best een lang verhaal is om allemaal te tikken raad ik je aan om ons een emailtje te sturen dan geef ik je ons telefoonnummer en dat is allemaal net iets makkelijker uit leggen en kletsen.

Hopelijk dus tot horens,
groet Ingrid

Hoi Lieveke,

dat mailtje naar eric is zeker de moeite waard!
Vast even in het kort, theorie is in Brussel(pittig) en praktijk in Australie zelf (ook pittig, en stage wordt aanbevolen)

Back