expatmapper

JanVL

New Member
Dag iedereen.

Ik ben nieuw op dit forum en wou jullie even laten weten dat er een website is gemaakt om alle expats op een wereldkaart te projecteren. Namelijk; www.expatmapper.com

Ik weet het, je mag geen directe reclame maken, maar ik vind hier nergens een contact van "lost" of andere administratoren die eventueel er iets over zouden kunnen schrijven, dus daarom probeer ik het maar direct op deze manier.

Een korte beschrijving;
De site is aangemaakt met het doel alle expats op een gezamenlijke map te projecteren. Je kan je gratis registreren en na registratie kan je bekijken welke expats er bij jou in de buurt wonen. Indien gewenst kan je ook op nationaliteit en land filteren.

Ben je dan geïnteresseerd om met iemand contact op te nemen om bvb eens iets te gaan drinken, ervaringen te delen, je moedertaal te spreken of over het thuisland te babbelen, dan kan je dit ook doen. Bij de registratie bepaal je zelf of je gecontacteerd wil worden of niet...Zelfs zonder kontaktopname is het leuk te weten of er nog landgenoten bij jou in de buurt wonen...

Neem maar even een kijkje en laat maar je feedback weten. Op die manier kunnen we de site alleen maar beter maken. Groeten en alvast bedankt, Jan

PS: @de administrator; Laat maar weten als ik als tegenprestatie je op onze facebookpagina kan verlinken... Zo helpen we elkaar een beetje. :)
 
Ook even aangemeld.

Hopelijk draait dit niet uit op een POF for Expats :p:p
 
Back
Top