Expo Dublin oktober 2006

mveepee

New Member
Wij hebben ons aangemeld voor de expo in Dublin in oktober, maar hebben tot nu toe slechts een automatische reply ontvangen dat onze aanmelding is ontvangen. Dit is inmiddel seen weekje of twee geleden, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die enig idee of ervaring hebben met het bezoeken en aanmelden voor een expo. Er wordt wel acht keer gemeld dat het geen zin heeft om je CV te mailen, betekend dit dat ik het wel op een andere manier ergens achter moet laten o.i.d? de informatie verstrekking is nogal mager  :?
Als er nuttige tips zijn voordat je naar een expo gaat zijn deze uiteraard ook heel erg welkom. Op dit moment druk bezig om de cv's in het engels op te stellen, maar andere voorbereiding?

tnx

*mveepee
Zoals het in Nederland was gegaan, krijg je idd een uitnodiging die je mee moet nemen naar de expo. Het is je entreebewijs. Op de expo zelf kan je aan verschillende recruiterbureaus je cv inhet engels achterlaten.
Verder krijg je daar vragen zoals, waarom je naar australie wilt en wat je daar zou willen doen enz. enz. Vooraf wordt idd zo goed als geen informatie gegeven. Dit doen ze ook om alvast een selectie te maken uit de mensen die echt er voor willen gaan.

succes

Astrid

Jawel!!!
afgelopen week per email een uitnodiging ontvangen!! (lekker op tijd) nu nog ff snel een hotelletje regelen. :up:

Michiel

ik heb ook rap rap een vlucht vastgelegd. Gisteren heb ik eindelijk een bed & breakfast gebooked dus dat komt wel in orde. Ik kijk er al naar uit...

CU in Dublin ;-)

Groetjesm
Brecht

Back