Extra kleren mee??

David Rodriguez

New Member
Hallo,

ik vertrek over 2 weken naar Sydney voor 1 jaar (en wie weet voor langer) en ik wil graag nog wat extra kleren meenemen wat niet meekan in het vliegtuig.

Heeft iemand nog tips of suggesties hoe ik dit als beste kan doen, het gaat misschien om 15 kilo aan kleren (als het niet minder is) en nog een paar spullen. Ik las net de topic over grote verhuizingen maar ik zie hier en daar 30 tot 40 dozen  :| dat hoeft ook niet weer  :cool:

Alvast bedankt voor de feed backs!

David
 
Gewoon meenemen in het vliegtuig, betaal je eenmalig een bedrag voor een extra stuk bagage en heb je alles meteen bij je.
 
Maar wel effe informeren naar de kosten.. het kan je zomaar 55 euro per kilo kosten op die manier!
 
Weet je zeker of je wel kleding wilt meenemen ? Het is misschien handig om even te bekijken waar je precies naar toe gaat omdat met het Ozzie klimaat je misschien beter wat dunnere katoen daar aan kunt schaffen.
 
ik geloof dat tpg wat duurder is geworden tegewoordig.... ik betaalde 35 euro voor 5 kilo aan bagage. het was niet mogelijk om dit met economy of per boot ofzo te doen....wat erg jammer is!
op wekl visum ga je?

groetjes nicole
 
Back
Top