Extra kosten stopover?

SandRebel

New Member
Begin oktober komen wij terug van 3 weken NL. Het AU-NL ticket hebben we al, we moeten alleen nog een enkeltje NL-AU boeken. We willen een stopover van een paar dagen in Singapore of Kuala Lumpur. Mijn vraag is nu: als je alleen een vlucht wilt boeken en een stopover wilt maken, betaal je dan extra voor de vlucht?

Als je namelijk de 2 etappes appart 'boekt' op de websites, vliegt de prijs namelijk omhoog. Maar ik kan me voorstellen dat als je de maatschappij belt en hen verteld dat je een stopover wilt maken, dat je dan gewoon de normale prijs betaald.

Iemand hier ervaring mee?

Thanks!
 
Ik hoor de klok luiden, maar ik ben de klepel kwijt. Ik denk dat ik het gewoon even bij een reisbureau zou gaan vragen.

Laat je wel weten wat de uitkomst is? Dan weten wij ook weer wat meer ;-)

Ireen
 
Hoi

Dit is geen enkel probleem. We hebben altijd een stop over gemaakt in Singapore  of Kuala Lumpur voor een paar dagen als we naar Australie vlogen. Je hebt geen extra kosten. Als je een hotel boekt via de maatschappij waar je mee vliegt dan krijg je ook korting op het hotel . Je hebt een keuze uit verscheidene hotels.

Succes :up:
 
Vorige week geboekt, geen probleem, gewoon via de website (Singapore airlines). Het kostte zo'n 100 euro meer voor 2 tickets, volgens de dame aan de telefoon een extra belasting. Toch niet slecht voor 3 dagen vakantie. Ook via de website onze stoelen in het vliegtuig vastgelegd en vast een hotel geboekt (inderdaad 10% korting). Easy as that! Singapore, here we come! Oh, ja, en 2,5 week Holland natuurlijk...

Iemand nog goede tips in Singapore?
 
Back
Top