Extra visum voor je kind

SV#1

Active Member
Weet iemand wat er geregeld moet worden als je na het krijgen van een PR er nog een kind bijkomt en je daarvoor ook een visum wil hebben ? Weet iemand welk formulier je dan nodig hebten wat er verder nog allemaal gedaan moet worden ?
 
Mijn nicht heeft een dag voor ze haar zoontje kreeg haar PR gekregen.Het enige wat ik weet is dat zij een bonus van $5000 gekregen heeft.
 
Wij moeten om onze dochter te laten bijschrijven op ons business sponsored visum een brief laten schrijven door de werkgever en vervolgens zelf een formulier invullen en dan naar de dichtsbijzijnde immigration office. Daar passen ze het visum aan, geen extra kosten. De nummers van de formulieren weet ik zo even niet, maar dat is toch visum afhankelijk. Succes.
 
Nee, je krijgt de bonus niet omdat je kinderen hebt. Als je een permanent visum hebt en je baby wordt geboren in Australie, dan krijg je een baby bonus.
 
Nee, je krijgt de bonus niet omdat je kinderen hebt. Als je een permanent visum hebt en je baby wordt geboren in Australie, dan krijg je een baby bonus.

Jammer dat ze die bonus ook niet geven voor het aantal kinderen dat je meeneemt naar Australie... :wink:

Wim (vader van 4)
 
Afhankelijk van je verzekering, gaat de 5000 babybonus 'op' aan kosten voor de bevalling... ze 'geven' het niet zomaar weg...
 
Back
Top