Fabian&Joyce

FabianJoyce

New Member
Hallo iedereen,

Wij zijn fabian en joyce uit utrecht. En willen ons graag even voorstellen, we zijn al een tijdje bezig met het uitzoeken wat voor ons de mogelijkheden zijn om te emigreren naar australie. In oktober gaan we weer naar familie in perth. En daarna willen we gaan beginnen met de proceduren om een skilled workers visum aan te vragen. We willen het zelf gaan doen met een beetje hulp van het forum natuurlijk.

Groetjes

fabian & Joyce

Welkom hier op het forum!
Ik wens je alvast heel veel succes met de plannen. :up:
Je zal hier echt wel veel informatie kunnen vinden dat jullie wat op weg kan helpen.

welkom op het forum :up:

Oh Pete: ze gaan naar familie in Perth, dat wil nog niet zeggen dat ze daar ook gaan wonen :lol:

Groetjes wilbert

Iedereen bedankt alvast  :wink:  We willen inderdaad ook naar perth toe emigreren. gewoon een stad die goed voelt , kan niet wachten tot oktober .

groetjes fabian.

Welkom op het forum!! Op wat voor beroep willen jullie een visum aanvragen?? Good luck! :up:

We willen gaan voor general electricien.  binnenkort mijn diploma`s en mijn werk ervaring laten beoordelen door een assement bureau.

Hallo Fabian & Joyce,

Welkom op het forum  :hi:.  Veel succes met jullie plannen om naar Australie te gaan, en alvast veel plezier in Perth in oktober.

Groetjes,
Susan

welkom op het forum  :smile:

en suc-6 met de procedure.

groetjes
Monja & Arno (Permanent Skilled Independent General Electrician visa)

hai, welkom op het forum. Wij hebben ook zelf ons visum 175 aangevraagd en gekregen, veel werk, veel kosten, maar te doen hoor. Wij gaan in november naar Perth, onze eerste kennismaking met Australie, vind het erg spannend. Leuk dat er al familie woont. Veel succes en plezier

Simone

veel plezier scooby,
ons bevalt het prima hier in Perth ( we zijn dr nu een jaar  :smile: )

groetjes
Monja

Welkom op het forum!

Wij gaan volgend jaar ook naar Perth toe en hopen dit jaar ons visum te mogen ontvangen!

Groeten,

Leon en Chantal

[quote author=hummer link=topic=10267.msg145537#msg145537 date=1251102361]
veel plezier scooby,
ons bevalt het prima hier in Perth ( we zijn dr nu een jaar  :smile: )

groetjes
Monja
[/quote]

Thanks Monja, ga zo je weblog lezen groetjes Simone

Back