Familie van 5 naar Melbourne

Belle

New Member
Hoi allemaal,
Na een tijdje meelezen hierbij een korte introductie. Maar allereerst, wat is dit een super forum: uitgebreid en veel waardevolle informatie!
Wij zijn een familie van 5 ( kinderen 6,5 en 2 jaar) en hopen binnen 2 maanden naar Melbourne te verhuizen waar mijn man begint met zijn baan in de gezondheidszorg ( ten westen vd stad). Kijken er enorm naar uit, hebben al eerder een tijdje in Qld gewoond en hadden nooit terug moeten komen.... :).Maar goed, nu wordt een 457 visum aangevraagd en zijn we in de laatste fase van onze aanvraag ( begeleiding door Australisch recruiter)Dank voor het meelezen zover!

Welkom! Veel succes met de laatste zaken in Nederland.

Gaan jullie naar Melton? Ziekenhuis is aan het uitbreiden....

Chantal

Welkom p het forum en succes met de laatste dingen. Op wat voor een visum zaten jullie dan de vorige keer in Australie?

Welkom op het forum!
afro.gif

Hoi! Ook een 457 als ik me niet vergis....maar terugkomst naar nl was uit vrije beweging hoor, alleen een beetje dom achteraf :)
Misschien ook een verhaal wat andere herkennen : gingen daar met een tijdelijk plan naartoe, tot kindjes naar school moesten, veel reizen ook , en bij terugkomst in nl misten we australie na een aantal maanden ontzettend. Zo gezegd, zo gedaan, alles weer opgetuigd voor terugkomst en nu voor lange termijn.

hmmm... ons plan is exact hetzelfde als jullie eerste plan, namelijk op een 457 voor maximaal 3 jaar, en dan voor ons zoontje naar school moet (over 2 weken word hij 2)
weer terug naar Nederland. Maar wie weet.... Wij vertrekken rond juni naar Melbourne, ook naar de westkant.
Succes verder!

Het wordt nog druk met al die Nederlanders aan hier aan de west kant :wink: is goed toeven hier.

Welkom
Yvonne

Back