Familie van vijf down under

Wikke

New Member
Dag allemaal,

Over een maand vertrekken we met zijn vijven - ik, mijn vriend en onze drie kinderen van 1, 4 en 7 - voor onbepaalde tijd naar Australie. Mijn vriend heeft daar een baan gevonden als senior consultant en ik, tja, ik ga nu eens eindelijk proberen om mijn boek af te krijgen in de rust die ik in Sydney verwacht te krijgen...
Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met andere gezinnen in Sydney, zodat bijvoorbeeld onze kinderen eens met elkaar kunnen spelen of lekker Nederlands kunnen praten. We zijn van plan om in Noord-Sydney te gaan wonen. Dus als je zin hebt..reageer!

veel groeten,
Wikke, Hugo, Merlijn, Keri en Jara

Hallo welkom op dit forum. Wij zijn een gezin met 2 kinderen (1,5 en 4 jaar) en weten nog niet waar we ons gaan vestigen. Wij wensen jullie alvast een goede reis en wie weet lopen we elkaar nog eens tegen het lijf. :wink:

groetjes

Astrid  :fish:

Hi Wikke en family,

:hi: op het forum :up:.
Heel veel succes komende tijd.
Houd ons in iedergeval op de hoogte van de gang van zaken :).

Groetjes,
Mel

Hallo Wikke en de rest,

Heel veel sux6 Down Under. Maar als je rust zoekt om een boek af te krijgen, zou dan Sydney zo'n goede plaast zijn? Ik zou eerder denken Alice Springs of zo :rotflmao:

Maar Noord Sydney kan ook mooi en rustig zijn!

Rene

Hoi Wikke,

Welkom bij de Xpdite familie en veel succes met je plannen.

Waar gaat je boek over en hoe vind je de tijd hiervoor als je ook nog 3 jonge kinderen
mag opvoeden??? Ik vind dat knap :applaus:

Groeten
Karin

Hoi Wikke,

Welkom op het forum.  Wij hebben een dochtertje van 8,5 maand, het zal even duren voordat wij verhuizen, misschien zien we elkaar in de toekomst in Sydney.

Alvast veel plezier in Sydney.

Groeten,
Susan

Welkom bij de Xpdite familie en veel succes met je plannen.

Waar gaat je boek over en hoe vind je de tijd hiervoor als je ook nog 3 jonge kinderen
mag opvoeden??? Ik vind dat knap :applaus:

Hoi Karin,

dankje, maar schrijven is iets wat je makkelijk tussen alle bedrijven door kan doen, hoor. 's avonds, of als de jongste slaapt. En als t echt niet lukt breng ik de jongste naar een creche voor een dag (de oudste twee gaan naar school). Mijn boek is een roman over moeders. Mijn eerste boek is een reisboek over reizen met kinderen, het heet Koters en Kokosnoten en het is van uitgeverij Arena. (Hm, volgens mij is dat sluikreclame...)

Hey Wikke,

Ik was zo nieuwsgierig dat ik gelijk maar even heb gegoogled. En ja hoor, de eerste de beste link ging gelijk over jouw boek.
Wie van de kids zit bij jou op de rug? Nu ben ik wel zeer benieuwd :roll:.

Blijft het in het reisgenre of...
In iedergeval heel veel succes met het schrijven van je volgende boek(en).

Groetjes,
Mel

Back