Fantastisch boek!

Het boek is bijna uit.
Erg goed.
Laat je nog wel even goed nadenken.
Ik vraag me alleen af of het in Australië net zo "backwards"is als in Nieuw Zeeland.
Kan ik me bijna niet voorstellen
 
Is natuurlijk niet niks als je daar net zit en je aan den lijve moet ondervinden wat natuurgeweld kan doen.

Volgens mij ligt her maar net aan waar je in Australië zit, maar denk dat er meer overeenkomsten zijn met NZ als je zou denken. :)

Maar door de leuke manier van schrijven en het af en toe aandikken van het eea wordt je zelf inderdaad aan het denken gezet. Belangrijkste is om altijd de positieve kanten te blijven zien, want daar kom je al heel ver mee.

Volg je hart, gebruik je hoofd... (die slogan is niet van mijzelf, maar ik vind het een hele goede insteek)
 
Ik heb het boek nu eindelijk binnen (dank bol.com) en zal van het weekend eens beginnen met lezen :)
 
Ik heb dit boek ook net gelezen, inderdaad leuk! Ik moest wel lachen toen hij het over de emigratie fora had, en dat mensen zo bang zijn om niet verzekerd ze zijn... Toen kwam hij met het voorbeeld van 'stel dat je uitglijdt op een vliegtuigtrapje tijdens een tussenlanding' nou ik zou toch zweren dat ik dat op dit forum heb gelezen ooit, want het kwam me wel heel bekend voor :)
 
Heb het boek ook een paar weken terug besteld en gelezen. Zeker een leuk en goed geschreven boek. Laat je zeker even nadenken over de hobbels en bobbels van emigreren. Ook leuk om zijn blog te lezen. BLOG
 
Het gaat wel niet over emigreren, maar het zit tussen lonely planet en floortje dessing reizen boeken in. We hebben zelf geen koters, laat staan kokosnoten, maar toch leuk om te lezen (misschien een beetje off-topic). Ook handige tips her en der betreft reizen, of ter ontspanning.

Koters en kokosnoten: Paperback | 219 Pagina's | Arena | 2005 | ISBN: 9069746948
Kids ver op reis: Paperback | 176 Pagina's | Willems Adventure publ. | 2005 | ISBN: 9076888582

En anders kom je toch op deze site uit: http://www.emigratieboek.nl/land.asp?land=australie
 
Het gaat wel niet over emigreren, maar het zit tussen lonely planet en floortje dessing reizen boeken in. We hebben zelf geen koters, laat staan kokosnoten, maar toch leuk om te lezen (misschien een beetje off-topic). Ook handige tips her en der betreft reizen, of ter ontspanning.

Koters en kokosnoten: Paperback | 219 Pagina's | Arena | 2005 | ISBN: 9069746948
Kids ver op reis: Paperback | 176 Pagina's | Willems Adventure publ. | 2005 | ISBN: 9076888582

En anders kom je toch op deze site uit: http://www.emigratieboek.nl/land.asp?land=australie

Dankje voor de leestips!
 
Heb zijn boek dit weekend in een ruk gelezen, leest lekker weg. Nu bezig met 'Ik mis alleen de HEMA', maar dat leest niet echt lekker
 
Back
Top