FAQ-topics

Dijnnas

XPdite Sponsor
Hallo moderators,

Het valt mij op dat er een aantal onderwerpen regelmatig de revue passeren, waardoor het soms wat onoverzichtelijk wordt wat waar terug te vinden. Ik doel dan op onderwerpen als:
- wel of geen emigratiebureau
- geld overmaken naar OZ en wisselkoersen
- waar te beginnen als je wilt emigreren
- etc.

Is het niet handig om bepaalde informatie te bundelen en in een faq of lees dit eerst oid topic te plaatsen?

Groetjes, Dijnnas

Hey Dijnnas,

Ik ben geen moderator, maar toch een reply: Je hebt helemaal gelijk, en daar is de portal voor (hetgeen wat je zie als je www.xpedite.net intypt). Momenteel staat daar niets op omdat Lost daar nog mee bezig is, maar het is de bedoeling dat dat binnenkort weer beschikbaar komt.

Lost, misschien goed idee om Dijnnas ook lid te maken van het portal team?

Groet,
E

Hoi Dijnnas,

Gebundelde informatie wil ik graag op de portal hebben. Als je mee wilt helpen om deze informatie te verzamelen, laat het me dan weten. Ik maak je dan lid van het portal team. Je kunt je artikelen dan plaatsen in een aparte rubriek en ik zorg er dan voor dat het artikel op de portal geplaatst wordt.

Cheers,
Louw

@ E en E: nou je het zegt, eigenlijk wist ik dat al. Ik had het een tijd geleden al ergens gelezen.
@ Lost: is prima, ik werk graag mee om er iets moois van te maken. Ik hoor wel wat de bedoeling is.

Adios, Dijnnas

Back