Farrah Fawcett en Michael Jackson overleden!

Senseo

New Member
Farrah Fawcett is overleden aan darmkanker... Michael Jackson zeer waarschijnlijk ook(maar dan niet aan darmkanker)
Cnn zit er boven op..

Michael echt dood?

(I think so!)
 
Misschien heeft Madame Tussaud interesse in Michael Jackson. Hij hoeft niet eens meer nagemaakt te worden met Was. Volgens mij is hij een en al plastic, dus ze kunnen hem zo in het museum zetten....

(sorry MJ fans)......
 
[quote author=Senseo link=topic=10158.msg141448#msg141448 date=1245972046]


Michael echt dood?

(I think so!)
[/quote]

Lijkt er wel op  http://www.dag.nl/buitenland/michael-jackson-dood-hartstilstand-280942
 
ook al was hij de laatste jaren niet echt een idool meer, hij blijft voor mij de beste (pop)artiest aller tijden!

RIP
 
Sjeez... wat onwerkelijk zeg allemaal!  :shock: Eén van de belangrijkste, beste en creatieve muzikanten uit het verleden. Ik had graag nog gezien dat ie zijn comeback tour had kunnen doen. Het zou een welverdiende comeback zijn.
 
Dat van Micheal hoorde ik vanmorgen op de radio, maar van Farrah Fawcett wist ik niet... De eerste blonde Charlies Angel.. met van de naar achter vallende lange lokken..... dat is even een hype geweest in kappersland. Vond haar wel een mooie vrouw.

De grapjes over MJ vliegen me inderdaad al rond de oren  :?
 
Ja, 't is al wat geweest de laatste uren: Farrah Fawcett, Yasmine (Vlaamse zangeres) en nu Michael Jackson.
Ik was er toch ook niet goed van toen ik vanmorgen het nieuws op TV zag van Michael. CNN heeft er inderdaad al heel wat over verteld vanmorgen en ik denk dat we er nog wel een hele tijd van zullen horen. Heel erg jammer voor de fans die naar zijn concerten zouden gaan kijken. :-(
RIP!
 
Back
Top