favoriete sporten emigranten in OZ?

favoriete sporten emigranten in OZ?

  • voetbal

    Votes: 8 30.8%
  • tennis/squash

    Votes: 1 3.8%
  • zwemmen

    Votes: 2 7.7%
  • volleybal

    Votes: 1 3.8%
  • skaten/skeeleren

    Votes: 1 3.8%
  • mountainbiken

    Votes: 3 11.5%
  • hockey

    Votes: 0 0.0%
  • overigen,..............

    Votes: 10 38.5%

  • Total voters
    26
Ik doe aan hardrennen naar de auto. Pffff, vermoeiend...........

Zonder dollen: heb een poosje ge-gymd (naar de sportschool, dus), maar heb me nu gestort op elke ochtend en half uur stevig wandelen. Stukken minder zweten, behalve in de zomer...........

Marc
 
Vind voetbal nog steeds een geweldige sport en hoop het in Oz ook te kunnen doen.
Verder ben ik vrij allround en pas ik me aan aan de mogelijkheden van de omgeving
 
Ik squash een keer in de week en ga 2x per week naar de gym. Verder ga ik sinds kort met de fiets naar werk; 25 minuten heuveltje-op, heuveltje-af  :wink:
 
Op dit moment 1 sport vooral veel arm en nek oefeningen  ...skull up....  :-D :-D :lol: Je kan hier niet veel doen. Dus op dit moment eight ball en bier drinken :roll:

Wat ik graag wil doen als ik weer in Adelaide ben. Naar de Gym en motor racen :cool: 

Edit:
en natuurlijk veel wandellen. Maar ook weer erg irritant omdat hier in Coober Pedy te doen. Als je geen last heb van de vliegen dan heb je wel last van de origenal locals om het maar netjes uit te drukken. 
 
Sporten is mijn uitlaatklep! :lol:
als het me een beetje te hoog zit ga ik hard lopen dan kom ik weer helemaal
relaxed thuisv :p
Denk eerlijk gezecht dat het voor mij een beetje verslavend is want moet er niet aan denken dat het om de een of andere reden gehinderd zou worden :cry:
maar welke sporten ik het leukst vind.....Damens voetbal (wat je volgens mij bijna niet hebt in ozzie dat wordt afkikken) en tennis,stijldansen heb ik jaren gedaan en dat zou ik graag weer op willen pakken,paardrijden ben ik gek op ohw kan niet kiezen :roll:
 
In Nederland deed ik 2x in de week aan spinning, verslavend!

Dat wil ik hier weer heel graag oppakken!

Groetjes Lin
 
ik zou in Geraldton (WA), het darten wel weer willen verder zetten.
en als dit niet mogelijk is, begin ikzelf een club, wie weet.....
 
Weet iemand hoe het met deze dingen zit:

- Motorcircuits
- K1/Kickbocks/thaiboxfaciliteiten
- Skateparken

Dat zijn de dingen die ik doe/wil doen :)


Circuit is in NL helaas vrij ver weg, en een dagje rijden is al gauw tegen de 200 euro (prijzig dus).
Ik bmx ook, maar skateparken hebben we hier niet/nauwelijks, en de enige goede is niet geschikt voor bmx'ers of mogen er niet komen.
Kickbocksen spreekt voor zich :)
 
Persoonlijk ben ik gek op schaatsen maar dat wordt lastig :cry:
Dus het zal wel zwemmen worden, of dobberen in elk geval.....
 
[quote author=Bosco link=topic=4496.msg56405#msg56405 date=1145291457]
zijn er eigenlijk een boel voetbalclubs?



:-D

Alex
[/quote]


PLenty!

De Socceroos doen het best aardig met Guus Hiddink!  :-D

Marc
 
Ja, hedde ut geheurd; Guus is moving on! Of heb ik het nou verkeerd begrepen, over Russia?
 
Yup: na het WK gaat 'Goes' voor veel pegels proberen de Russen weer de juiste weg te wijzen.

On topic: ben zelf geen voetballer maar er zijn voldoende voetbal (soccer) clubs al heb ik het idee dat vooral kinderen soccer doen en volwassenen footy of rugby. Maar ik heb er niet veel zicht op en indeed: de Socceroos zijn populair bij jong en oud dus er zullen toch voldoende 'grote mensen' hiero voetballen  :wink:
Duidelijk is dat soccer niet zo'n grote sport is als in NL; je ziet het nauwelijks op TV bijvoorbeeld. ff wennen...
 
[quote author=Flower girl]
Dames voetbal (wat je volgens mij bijna niet hebt in ozzie dat wordt afkikken)[/quote]

Hi Flower girl,

Valt best mee hoor! Hangt er waarschijnlijk een beetje vanaf waar je naartoe gaat, maar ik heb in Sydney gevoetbald en daar was heel veel keuze in dames teams en op veel verschillende niveaus. (grappig: omdat je uit Europa komt denken ze hier al snel dat je dus wel heel goed zult zijn. Niet in mijn geval! :roll: . Meer lol dan talent.)
Woon nu in Brisbane en heb wat rondgekeken en de meeste clubs hebben wel een of meerdere dames teams.

Net als de meeste andere sporten is het veelal per staat georganiseerd dus als je op internet zoekt doe je er verstandig aan te zoeken op (bijvoorbeeld) women's soccer Queensland. Internet geeft niet zo heel veel info maar je kunt in elk geval wat clubs en contact personen vinden die je dan kunt emailen of bellen. Dan kom je er wel!

groetjes,
Trude
 
voor soccerverenigingen moet je dan in grote steden zijn of hebben de kleinere plaatsen ze ook?


greetz,

Alex
 
baseball, aan de  :happysun: Shine Coast ???? SiMaKy???? en dan niet zo zeer meer voor mij, oud en versleten  :gramps: maar voor mijn zoontje, ik ga wel coachen.
 
Back
Top