ff voorstellen dan maar :)

Elin

New Member
Hier ben ik dan.....

Een alleenstaande mama met 3 kids in de leeftijd van 10 7 en 5,
met een hele grote droom :)

Die droom hoef ik gelukkig aan jullie niet uit te leggen,
maar of "de droom" ook uit gaat komen?
Ik weet wel dat het een zware weg zal worden met veel drempels, bergen en dalen.

Maar 1 ding weet ik wel, niet geschoten is altijd mis....

Dus voor mij nu de taak om alles zo goed mogelijk uit te zoeken :)

Groetjes Elin

Welkom Elin!!

Hopelijk gaat dit forum je helpen om de droom te verwezenlijken!!

Hoi Elin, welkom!
Wel spannend hoor, alleenstaande mama van drie kinderen en dan zo'n plan :). Succes!

G'day Elin! Welkom....qua informatie zit je hier zeker goed.
Wij duimen allemaal mee dat je droom op een dag uit zal komen.
Go for it!
Wat een prachtig tekstje heb je bij je avatar staan.

Wat een geweldig ontvangst :)

Het gaat een hele klus worden, maar als ik iets in mn hoofd heb heb ik het niet in mn .....
Ik heb tot nu toe in mijn leven altijd voor een ander klaar gestaan en nu is het mijn tijd hihihi
En ga ik mijn eigen droom werkelijkheid maken!

Ik heb SPW-4 wat volgens mij redelijk in de beurt komt met social worker (en die staat op de lijst....)
Daarnaast heb ik redelijk veel ervaring in de hulpverlening, en werk ik met mensen met een verstandelijke beperking.
Of dit genoeg zal zijn om binnen te komen??? En anders gooi ik het over een andere boeg, mijn koppie doet het erg goed en er zal altijd wel een manier zijn..... alleen dat geduld pfffff dat ontbreekt er nog wel eens aan.

@ afterbang dat is wel de laatste optie hahaha
@ edireliro Ja mooi he....

Ik heb SPW-4 wat volgens mij redelijk in de beurt komt met social worker (en die staat op de lijst....)

Hoi Elin,

Ik denk dat je daar gigantisch de mist in gaat! Kijk maar even op de website van de AASW (Australian Association of Social Workers). Daar staat voor elk land welke opleidingen gelijk staan aan het 'social work' bij hun. En ik weet vrij zeker dat SPW-4 daar niet bij staat. Niet om vervelend te doen, maar denk dat je beter maar even goed kunt kijken voordat je straks ergens van uitgaat en je van een koude kermis thuis komt.

@Gwen, Thanks, ik zal er even induiken, er zijn ook zoveel regeltjes
maar hoe dan ook.... ik geef niet op :)

Hoi Elin,

We understand...
Er zijn best veel forumleden die werken in de zorg (including us). Tenminste,... mijn Ega en op haar skills hopen we er te komen. Tot nogtoe niet helemaal the easy way.
Stay connected and you'll see.

@Gwen, Thanks, ik zal er even induiken, er zijn ook zoveel regeltjes
maar hoe dan ook.... ik geef niet op :)
Ontzettend veel!! Zeker niet opgeven, gewoon goed voor gaan zitten en rustig alles uitzoeken. Ik ben zelf (nog) niet bezig met het aanvragen van een permanent visum, maar zit al een tijdje op het forum en veel visum verhalen meegekregen. En uiteraard ook even voor mezelf wat dingen uitgezocht, mocht ik er toch ooit aan beginnen, haha. Maar ik ben zelf afgestudeerd MWD'er, vandaar dat ik de website van de AASW ook wel eens bezocht heb.

Back