ff voorstellen, linda en shinji(=de hond,die moet ook mee)

lin-shinji

New Member
Hi, ik ben Linda ,
ik wil graag zo snel mogelijk naar Aust emigreren, omdat mijn vriend(toekomstige hubbie) daar woont, In Canberra.
ik heb woensdag mijn eerste gesprek in a'dam,maar twijfel over het gebruik maken van een bureau na het lezen van alle topics. Ik wil voor het fiancee/prospective marriage visa gaan.
en verder wil ik mijn engelse bulldog meenemen,maar ook dat is een moeilijk verhaal,dus ik hoop tips te krijgen, en ik ga vast veel vragen stellen. :lol:
Wel leuk om alle verhalen te lezen,ondanks dat het een hoop geregel is voor iedereen is het toch ook leuk om te lezen over alle ervaringen, ik krijg er steeds meer zin in ( als dat al kan, want ik kan niet wachten,geef me een visa en ik ben weg)

Welkom op het forum Linda :)

Je bent trouwens de eerste hier (dat ik weet) die richting Canberra gaat!

Gr Wilbert

Hoi Linda (en shinji),

welkom, en succes met al het uitzoekwerk! :lol:

Groetjes Katja.

Ja ,richting Canberra, wel grappig, iedereen wil overal heen, behalve naar CBR, haha.
Maar we blijven maar 2,3 jaar in CBR omdat mijn vriend daar werkt, en dan willen we terug naar Perth ,waar hij vandaan komt en waar de rest van zijn familie woont.
Och, ik vind het prima, als ik maar in Aust bij hem ben,en vanuit CBR kunnen we natuurlijk alle kanten op voor vakanties in Aust.
Maar eerst eens zien dat ik uberhaupt in Australie terechtkom  :-o

[quote author=lin-shinji link=topic=1398.msg11718#msg11718 date=1111575276]
Ja ,richting Canberra, wel grappig, iedereen wil overal heen, behalve naar CBR, haha.
[/quote]

Dat is ook niet verwonderlijk lijkt me, ik ben een halve dag in Canberra geweest, maar een beter voorbeeld van een spookstad kan ik niet verzinnen, zeker het gedeelte rond de overheidsgebouwen en ambassades (ik moet daarbij wel toegeven dat ik er op een goede vrijdag was). Maar je zit op zich wel redelijk dicht bij andere interessante plekken. Het schijnt ook zo te zijn dat veel mensen alleen door de week in CBR wonen en werken in het weekend naar hun huis in Sydney of iets dergelijks teruggaan.

Hoi Linda,

Lijkt het je leuk om geinterviewd te worden over je plannen? Ik ben namelijk bezig met een portrettenserie voor een landelijke krant over mensen die de grote sprong wagen: emigreren. Ik ben specifiek op zoek naar iemand zoals jij: die de liefde achterna reist. Als je interesse hebt mail me dan even op journalist54@hotmail.com en dan vertel ik je meer.

Back