ff voorstellen...

Steve

XPdite Sponsor
Hallo Allemaal,

Na in totaal 1,5 jaar in Australie te hebben gereisd. Hebben wij besloten om echt de knoop door te hakken!! Wij willen daar wonen!!(Darwin)

Nu zijn wij al zo'n 1,5 jaar bezig met plannen en hadden besloten om in januari 2011 in Australie te landen. maar ja...Alles liep in de soep na september 2009!!
Met ruim voldoende punten en het uizicht dat wij binnen een jaar ons skilled visum zouden ontvangen hadden we besloten om begin 2010 het visum op te starten. STOM STOM STOM
angry.gif
achteraf natuurlijk..

Nu hopen we dat er misschien toch in aanmerking kunnen komen voor een visum en dat we niet hoeven te wachten tot 2013!!

Nou ja... we zien wel hoe het loopt.

We genieten in iedergeval van de verhalen en ervaringen hier op het forum.

We houden jullie op de hoogte.
afro.gif

Groeten,

Steven en Wendy

Hoi en welkom op het forum!
Tja, de toekomst voorspellen is achteraf niet zo moeilijk, vooraf is al lastiger.
Veel succes!
groeten,
Laurens
PS: benieuwd of je na uitgebreid lezen nog steeds naar Darwin wil... daar zitten rare wezens !
wink.gif

WElkom !Met een beetje geluk veranderd het voor die tijd vast nog wel !
Je hoort nu al weer veel berichten dat ze mensen nodig gaan hebben.

En ja Darwin....ik zou je in ieder geval willen waarschuwen voor zo'n rare bush-men die van die vis-trips organiseerd het heet geloof ik ... Jack's never never (coming back)fishing adventure, niet doen is mijn advies.

Wow...Ik ben gek op vissen!!

Ik heb veel gevist in Australie en is echt super!!
B.v in Broome van de pier!!geweldig!!en daarna op de bbq hhhhhhmmmmm!!

Nee, wij gaan echt voor de outdoor/outback lifestyle!! En dat is toch zeker in Darwin voor ons!!

Gr,

Steven

En ja Darwin....ik zou je in ieder geval willen waarschuwen voor zo'n rare bush-men die van die vis-trips organiseerd het heet geloof ik ... Jack's never never (coming back)fishing adventure, niet doen is mijn advies.

Nahhhhh.... gaan vissen met dat bedrijf zou ik ook niet doen... dat is 1x en nooit meer! :rotflmao:

hey steven,

Welkom op het forum!!

Ik snap dat je voor de echt outback wil gaan...maar pas toch maar op voor een nogal bizar persoon jack genaamd die daar ergens rond dwaalt :lol:

grtjes
Ines

Hoi Steven,

Je vergeet even te vertellen wat voor beroepen jullie hebben. Als je op de CSL staat zou je best binnen een jaar een visum kunnen bemachtigen...

Welkom op het forum!! Cool dat jullie naar Darwin willen, maare.. pas op voor Jack's fishing adventures, voor je 't weet ben je zelf de klos (euh.. vis) :evil:

Hoi Steven,

Je vergeet even te vertellen wat voor beroepen jullie hebben. Als je op de CSL staat zou je best binnen een jaar een visum kunnen bemachtigen...

Hoi,

Ik (Steven) heb LTS mechanische techniek, Assistent auotechnicus en een diploma Autotechnicus.
Wij hebben sinds 3 jaar een eigen bedrijf en betreft inkoop/verkoop en reparatie's aan 2de hands auto's.

Ik heb een klein voordeeltje dat ik een Brits paspoort heb en geen IELTS hoef te doen....
Heb een tante, oom en neef in Melbourne voor eventuele sponsers...

Wendy gaat in principe mee op mijn aanvraag.

Gr,
Steven

Hoi Steven en Wendy,

Welkom op het forum, succes met de aanvraag en veel plezier met lezen.

Het grote wachten is nu natuurlijk op een reactie van jullie toekomstige buurman, onze door allen zo geliefde Croc Hunter!!!

Sacha

Het grote wachten is nu natuurlijk op een reactie van jullie toekomstige buurman, onze door allen zo geliefde Croc Hunter!!!

Ik vraag me wel af waar die reactie blijft.. Jack kennende zit hij achter de crocs :fishing2: euh vrouwen aan :evil:

Hij heeft gewoon nog niet gereageerd zeg....

He Jack... kom je nieuwe toekomstige buurman eens even netjes welkom heten.... ZO hebben je ouders je niet opgevoed (toch?????)

Hij heeft gewoon nog niet gereageerd zeg....

He Jack... kom je nieuwe toekomstige buurman eens even netjes welkom heten.... ZO hebben je ouders je niet opgevoed (toch?
huh.gif
?)

Tja..hij heeft waarschijnlijik al genoeg buurmannen!haha!
grin.gif

eeuuhh tsja mmmm

Well,
Anyway,
Better late then never,

Had deze topic gewoon niet gezien en het was niet de schuld van de vrouwen :angry: of crocs :smile: ..

Okay.

Welcome op xpdite.

Jack :evil:

ps; Had ik je al geinformeerd over mijn zeer populaire vis safari in the topend?.

Waarom Darwin en duurt het nu echt zo lang vergeleken met enkele jaren terug?.

Goodluck dudes.

Back