Ff voorstellen :)

Roy79

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Robby, 25 jaar en mijn doel is om op termijn in Canada te gaan wonen en werken. Een nieuw leven daar   :up:

A.s. donderdag mag ik de IELTS test doen in Utrecht, ik ben zeer benieuwd. Door mijn drukke leven, (iedereen is druk he?) heb ik te weinig geoefent maar ik vertrouw op mijn vaardigheden. Mijn oefening was 3 jaar lang emailen met Canada en zo nu en dan telefoongesprekken voeren.

Ik heb alle emigratie papieren ingevult, die kan ik opsturen zodra ik de uitslag van de test binnen heb. Na 2 weken krijg ik die toch? Ik hoop wel dat het goed genoeg is... ik heb namelijk nog geen baan daar dus daar krijg ik geen punten voor.

Nou, ik ga het forumn goed doornemen,

Groetjes! Robby  :up:

Hoi Robby

Welkom op het forum! Ik hoop dat je nuttig info kan vinden op het forum, met name omdat iedereen hier op het forum naar ozzie wil en bijna alle informatie hierover gaat. Maar je zal ongetwijfelt genoeg kunnen vinden. Veel plezier op het forum.

Groetjes Sander  :up:

Hoi Roy,

Succes met je zoektocht en veel succes in Canada.

Ik heb de Poll gesloten, deze paste niet bij het draadje dat je hebt geopend.

Hoi Welkom hier!

Ik ben zelf altijd een groot fan van Canada geweest (en nog hoor!) Heb er een jaar gewoond en mijn broer is een canadeze getrouwd en woont in Jasper Alberta. Het land is fantastisch. Maar San en ik hebben toch gekozen voor Australië, om verschillende redenen. Waar wil je naartoe in Canada?

(Is er eigenlijk niet net zoiets als dit maar dan meer gericht op Canada?)

Hoi Robby,

Welkom op het forum!
Er is een forum speciaal voor mensen die naar Canada willen emigreren. Je kunt dit forum vinden op:
http://www.mowi.nl

Groeten,
Louw

Back