ff voorstellen

hoi allemaal leuk jullie te zien ik zit met zoveel vragen,maar eerst ik ben miranda en kom officieel uit den haag en woon nu in zevenhuizen zh.wij zijn aan het overwegen om naar australie te emigreren,mijn man jeroen heet hij wil het liefst vandaag nog,ik ben degene die de doorslag zou moeten geven,maar vind het moeilijk,dus ben blij dat ik mensen gevonden heb die gaan of al zijn geemigreerd,ik heb al een hoop info van het forum af kunnen halen,spreek jullie gauw weer. :)

Welkom Miranda, hopelijk vind je hier een antwoord op de vele vragen die je zeker nog zal hebben bij je beslissing!
En als je iets nodig hebt of wil weten, dan horen we het wel.
Groetjes,
Sara

Hi Miranda,

Welkom op het forum :up: Klets gezellig mee, stel je vragen en zoek naar info met de search button.
Je zult zien dat je ook bevangen raakt door het Australie virus :wink:

Groetjes Linda

Hoi Miranda

ook welkom en misschien moet je ervoor zorgen dat je niet met het VIRUS in aanraking komen, want ik kan je verzekeren dat het een GRIEPJE is dat NOOIT meer OVERGAAT. :-o

veel plezier in ieder gavel en succes  :up:

groetjes

Ook van mij van Harte   :hi: op het forum.

PAS OP het werk erg verslavend,maar is zoooooooo leuk.
Veel plezier met het vragen zoeken.

Gr Ineke   :up:

Hoi Miranda (R, leuke toevoeging bij een prima naam nietwaar!!)

Welkom hier en veel plezier en succes met alles

Groetjes Miranda  :)

:hi:

van 2 mede-Hagenaars! (je blijft toch altijd een Hagenees in je bloed, ook al verhuis je naar een andere stad!)
Hopelijk kunnen we je overhalen om ook naar Oz te gaan!

Hans & Jacqueline

Hoi Miranda , ik heb ontzettend veel spijt dat ik niet naar mijn vrouw heb geluisterd toen ze het me de eerste keer vroeg, anders waren we nu al 5 jaar verder geweest, als je daar ben en spijt krijg kan je volgens mij altijd terug.
Nu 5 jaar later is het er niet gemakkelijker voor ons op geworden.

Groeten Ton

Back