Hi Dominique
Rounders is a game like softbal but you play it with a tennisbal and the bat is shorter and made of wood. I have different positions. When we bat I always have to go last because I am the strongest hitter so I can get everyone home.
I play softball at school during term 2 and 3 against other schools.
(vertaling door mijn moeder: Rounders is net als softbal maar je speelt het met een tennisbal en the knuppel is korter en van hout. Ik heb verschillende posities. Maar ik moet altijd als laatste slaan omdan het hele team naar binnen te halen. Ik speel softbal op school gedurende termijn 2 en 3, en we spelen tegen andere scholen)
Myn hobbies zijn gymnastiek en atletiek.
Vorig weekend zijn we met een hoop Nederlands talige families wezen kamperen. Het was erg leuk. Ik heb daar Iris ontmoet die is 12 en woont pas een paar jaar in Melbourne.
Groetjes
Tess
PS Ik las net dat er een ander 11 jarig meisje in Jan2006 naar Melbourne komt en dan heb je Iris, Tess, Franceska, Lotte en ik neem zonder meer aan dat er nog meer meisjes zijn van jouw leeftijd. Buiten eventuele Oz vriendinnen kan je dus ook nog meiden leren kennen om gezellig Nederlands mee te kletsen, kan je mee gaan kamperen!
En ik zag dat je erg goed in Softbal bent (gefeliciteerd met het halen van de EK). Als je hier goed in een sport bent heb je kans gekozen te worden voor het schoolteam, regional team, statenteam etc. Sidonia