ff voorstellen

baseball girl

New Member
hallo ik ben dominique.

mijn moeder is kaatje64(karin) en ze zit  bijna elke dag op dit forum
mijn broertje komt zo ook op dit forum

ik vind het nie leuk dat we mischien naaar australië gaan :cry: :cry:

mijn hobby's zijn:softballen, buiten spelen,computeren
mzzl dominique
 
hey dominique,

waarom wil jij niet naar australië gaan? Het is daar nochtans heel leuk.
hoeveel jaar ben jij?
ik ben 11 en mijn hobby's zijn: dingen uit elkaar halen, karate, zwemmen, spelen, playstation 2 en geld vinden (in automaten). :loldevil:
Jasper  :stupid2:
 
Hi Dominique! Wat leuk dat je toch post hier, terwijl je het helemaal niet zo leuk vindt om naar Australie te gaan.
 

ik heb iets met kleuren geprobeert ik weet niet of
het werkt.
jasper :-D :) :-o :? :cool: :lol: :p :roll: :wink: :up: :stupid2: :peace: :bye: :peace: :clap2:
 
waarom niet je moet juist blij zijn dat je naar australie gaat!! die kands gebeurd maar 1keer in je level :-D en wij maken het allemaal mee :up:








                                                                                              groetje's rick
 
hey rick ik vind het nog niet leuk want ik ga al mijn vrienden missen en familie :cry: en het is ook leuk als je op vakantie gaat toch :icecream:


:later: do


                                                                   
 
Hi Dominique

Ik ben Tess, ik ben ook 11.  Ik woon in Melbourne en ben geboren in Adelaide. :wink:

Misschien mis je je familie maar hier kan je ook nieuwe vriendinnen maken :).  Je kan kontakt houden met je vrienden in Nederland emailen enzo.
En dan met je niuewe vriendinnetjes kan je naar het zwembad en naar Luna Park (een kermis) en veel andere leuke dingen en hier is het warmer, veel warmer dan in Nederland want het sneeuwt niet hier maar het regent.  Soms kan het heel koud zijn.  Maar normaal is het heel erg warm. :up:

Ik doe ook aan softball en rounders (dat is een soort softbal) en ook aan gymnastiek en atletiek.  Ik doe heel veel sport en we hebben een zwembad in de tuin.  Ik vind de computer ook leuk en gaat heel veel op de computer. :-D

Wil je misschien mijn pennenvriendin worden zodat ik mijn Nederlands kan oefenen.  :lol:

Groetjes
Tess :cool:
 
Hoi Tess

Wat leuk dat je hier ook bent, mijn ouders willen ook naar Melbourne
Ik vind het leuk dat je ook aan softball doet.
Welke positie speel je en wat is rounders??
Ik ben catcher en soms speel ik ook korte stop.
Gister heb ik gehoord dat ik bij de voorselectie zit voor het EK volgend jaar in Tjechië.
Word daar ook softball op school gespeeld??
of zit je bij een vereniging.

Ik vind het leuk om je penvriendin te worden en met je nederlands is niks mis!

:later: Dominique
04.jpg
 
Wat een gave foto zeg! Ik vond softbal op school nooit leuk, maar dat was, omdat ik die ballen nooit kon raken met de knuppel...
 
hoi


wat jammer dat je het niet in
australie wil wonen ik
wil wel graag in ozzie wonen
en ik moet zelfs me paard achterlaten hier :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:oops: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Hi Dominique

Rounders is a game like softbal but you play it with a tennisbal and the bat is shorter and made of wood.  I have different positions.  When we bat I always have to go last because I am the strongest hitter so I can get everyone home.
I play softball at school during term 2 and 3 against other schools.
(vertaling door mijn moeder: Rounders is net als softbal maar je speelt het met een tennisbal en the knuppel is korter en van hout.  Ik heb verschillende posities.  Maar ik moet altijd als laatste slaan omdan het hele team naar binnen te halen.  Ik speel softbal op school gedurende termijn 2 en 3, en we spelen tegen andere scholen)

Myn hobbies zijn gymnastiek en atletiek.

Vorig weekend zijn we met een hoop Nederlands talige families wezen kamperen.  Het was erg leuk.  Ik heb daar Iris ontmoet die is 12 en woont pas een paar jaar in Melbourne.

Groetjes
Tess

PS  Ik las net dat er een ander 11 jarig meisje in Jan2006 naar Melbourne komt en dan heb je Iris, Tess, Franceska, Lotte en ik neem zonder meer aan dat er nog meer meisjes zijn van jouw leeftijd.  Buiten eventuele Oz vriendinnen kan je dus ook nog meiden leren kennen om gezellig Nederlands mee te kletsen, kan je mee gaan kamperen!
En ik zag dat je erg goed in Softbal bent (gefeliciteerd met het halen van de EK).  Als je hier goed in een sport bent heb je kans gekozen te worden voor het schoolteam, regional team, statenteam etc.  Sidonia
 
Back
Top