ff voorstellen

faatje

New Member
hoi luitjes,

Ik ben fatima en wij (man en een tweeling van 7) zijn van plan te emigreren naar australie. Ik heb al een heleboel doorgelezen en zie heel veel nuttige tips en info.  
greetz

Hai faatje,

Nee helaas duurt dat voor mij nog erg lang,
Moet eerst mijn studie nog afronden  :|

Op welk beroep willen jullie naar australie?

groetjes kaya

hoi Kaya,

Mijn man is 1e vrachtwagen monteur + APK keurmeester (als je daar wat aan heb in aussie) en ik ben zelf medisch secretaresse, afdeling pathologie (je weet wel ....... lijkensnijden . Mijn man kan eventueel ook nog terugvallen op z'n oude beroep vliegtuigmonteur. Dus we wachten af.
Groetjes faatje

Hi Fatima,

Ik zie dat jij ook medisch secretaresse bent. Heb jij toevallig al kunnen vinden of daar vraag naar is in Australie? En of je daar dus een visum mee kunt krijgen? Ik kan er nergens iets over vinden...

groetjes,
Kiki

welkom op het forum,

als vrachtwagen monteur kan je hier inderdaad goed zitten, er zijn er hier maar weinig te vinden die alles willen doen in het beroep.

Ik weet niet aan wat voor merk hij werkt, maar zelf werk ik op dit moment bij een DAF dealer waar ik in Nederland ook al voor vele jaren aan gewerkt heb, dat is voor mij gemakkelijk en voor de mensen hier heel handig omdat ze daar de ervaring niet van hebben.

de groeten

Back