ff voorstellen!

melanie

New Member
Hello everyone!

Ik ben Melanie , nu ongeveer 4jr in Australie ,en net verhuist naar Ravensthorpe WA.
Een heerlijk gehucht met 1 kroeg , 1 winkel , 1 postkantoor en +/- 400 mensen . Oh nee , 404, want daar zijn wij, mn vriend en ik plus onze 2 zoontjes van bijna 2 en 4 mnd  bijgekomen.
woont er iemand in de buurt?

Welkom op het forum!

Groetjes,
Lela (die helaas nog niet in Australie is...)

:hi: op dit forum!!

Wij zijn helaas ook 'nog' niet in Oz :|
We zijn wel 'onderweg', maar dan naar SA.

Liefs Eutrice

Welkom op het forum, Melanie!

Ik ben binnenkort in de buurt van Ravensthorpe, misschien kunnen we wel een bakkie doen in die eenzame kroeg?

Tot ziens op het forum, in ieder geval!

Inacar

Jeetje van alle plaatsen uitgerekend Ravensthorpe!!! Hoe kom je daar zo verzeild? Ben er al een aantal malen geweest op weg naar Esperance. Ook in Hopetoun, echt heerlijk daar. Plaatsjes met karakter! Ga in October weer we willen daar in esperance namelijk gaan kijken voor een huis en dat is dan dus niet zo ver uit de buurt. Heb wel al gesolliciteerd bij de nieuwe nickelmine daar maar volgens de laatste berichten gaat dat nog wel even duren voordat het operationeel is.

Ben zelf getrouwd en heb een zoontje van nu 14 maanden en in April komt er nog een verdere gezinsuitbreiding. We wilen naar esperance verhuizen omdat we het allebei eens zijn dat het beter is voor kinderen om op te groeien in een country town dan een stad.

Ook namens ons hartelijk welkom op dit forum.

Back