ff voorstellen

Paht3

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Wij zijn Patrick en Helena, we wonen nog in Edam waar we ook werken. Ik ben drukker in een plastic fabriek in Volendam en Helena werk bij een koekjes fabriek in Edam. We hebben geen kids dus we kunnen gaan en staan waar we willen en dat zijn we ook van plan. Alleen de uitvoering is van moeilijker dan het mooie plan.

Ik ben al 17jr werkzaam in de grafische wereld dat bevalt me erg goed alleen die fabrieks hallen komen me neus en die koekjes heb Helena ook wel gezien. Dus we zijn hard bezig met ons leven totaal om te gooien.

Ik heb inmiddels me vaarbewijs 1 en 2 gehaald, ben bezig met me AOV/MKB en daarna ga ik misschien nog voor jachtmakelaar leren, dat is wel de bedoeling tenminste. Helena is bezig haar boekhouding en loonadministratie te halen. Dan hebben we genoeg papieren en kennis om voor ons zelf te beginnen in Australië, wat onze grote droom is. We zijn van plan om een jachthaven met werf te beginnen of over te kopen. In de buurt van Brisbane. We zijn al op huizen jacht om ons een beetje te oriantern.
En via allerlij wegen zijn we bezig om hier alles te verkopen, huis, auto en weet ik wat nog meer. En alles op nieuw op te bouwen in Oz. Dan komen we op het punt met het grote probleem, het plan tot uitvoering!!!!!!!!

De aanhouder wint,toch?

Groetjes Patrick en Helena

Hi Patrick en Helena,

Welkom op het forum!

Ben even benieuwd hoor, ik begrijp dat jullie al van alles aan het verkopen zijn, maar hebben jullie dan al een visum?

Groetjes,
Lela

voor visa's zijn we bezig om uit te zoeken welke het beste is. dan gaan we die aanvragen. Verkopen van me auto kan ook op de laatste dag aan me pa, die loopt nu al te zeuren. Huis zetten we te koop als we zewker zijn van een visa, maar heb het al wel bekent gemaakt hier en daar, kan een probleem zijn als je je huis op het laatste moment moet verkopen, snap je? heb me eigen tekst ff na gelezen en het klopt a;ls je zegt of alles al in de uitverkoop staat, dat is dus niet het geval...... gr Patrick

Hey welkom op dit forum.
Ik vind het een schitterend idee!
Het zal heel wat moeite vergen, maar dat zal de moeite lonen.
Veel succes!

Welkom, welkom!

Grote plannen..  :cool: hoop dat jullie dromen waar mogen worden!

veel suc6,
John & Cat

hallo patrick en helena  :hi: op dit forum en ook
welkom bij de club voor brisbane
groetjes auktje en diderick

Hi Patrick en Helena,

Hoe gaat ie nu, al iets wijzer geworden na de TRA wijzigingen?

Bart

Hay Bart,

Nee we zijn niet veel wijzer geworden. Het besluit wat genomen is is na mij weten nog niet terug gedraaid of veranderd. Verder heb ik ook niets meer vernomen van M2A. Maar heb ze ook geen vragen meer gestelt over de TRA. Het laatste wat ze hebben gemaild is dat ze me op de hoogte zouden houden. dius als er nieuws is wat ik weet laat ik het jou ook weten.

Gr Pat

Back