Fietsendrager

Mark W

XPdite Sponsor
Wij hebben hier in Nederland een fietsendrager en zitten er over te denken deze te verschepen. Weet iemand of deze nederlandse aansluiting past op de aansluiting van een australische auto?
 
Van belang is denk ik welke fietsendrager je hebt. Een die alleen op je trekhaak wordt geplaatst, of een die op je achterruit wordt bevestigd, etc. Misschien even type en plaatje toevoegen?

Groetjes, DIjnnas.
 
[quote author=bits link=topic=8137.msg106703#msg106703 date=1199373077]

Het is een fietsendrager van de Halfords die op de trekhaak gezet moet worden. Mijn grootste vraag is hoe zit het met de stekker ivm verlichting. Past dit op een australische auto?

Hieronder een link naar de fietsendrager.

http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=290209

[/quote]

Hey, hey, hey!!
Da's geen fietsendrager van Halfords, da's een echte Spinder.
Die worden (sinds heeeeeeeel kort) gefabriceerd door mijn nieuwe collega's.

Bart
 
Top of the bill ;) Moet ook in OZ lukken lijkt me, want hij past zoals ze zeggen op iedere trekhaak. Maar ik ben geen expert, denk alleen logisch na.
 
de stekker voor de verlichting zal hier niet passen, maar dat is maar een klein probleempje, die kan zo omgezet worden.
voor de rest zie ik niet zo veel problemen

de groeten,

Hein
 
de stekker voor de verlichting zal hier niet passen, maar dat is maar een klein probleempje, die kan zo omgezet worden.
voor de rest zie ik niet zo veel problemen

Bedankt voor je antwoord. Dan ga ik hem verschepen. Onze container komt namelijk 31 januari!
 
De kogeldiameter is in Oz ook 50 mm maar als er ook zo een beugel bijzit de om de stang van de trekhaak word geplaastst en daar dan ook de fietsdrager in word geschoven met twee van die pinnen word het wat moeilijker.
Hier is dat namelijk geen ronde stang maar een platte strip.
Overigens hebben ze hier ook prachtige fietsen dragers die op de bol passen

Groetjes kees
 
Daar heb ik wel het antwoord op anders: Nee, niet hetzelfde maar met een stekker van de Repco of iets dergelijks vast te fixen!
 
Back
Top