Filmpje wat ik even MOET delen!

Haha!!! Gwennie is er helemaal van ondersteboven!!
Prins op het witte paard nog niet ontmoet? Of alvast wat ideetjes opdoen?
Succes! Misschien staat-ie wel ongeduldig op je te wachten daar beneden-onder....;)

(Wel origineel, overigens)
 
Haha!!! Gwennie is er helemaal van ondersteboven!!
Prins op het witte paard nog niet ontmoet? Of alvast wat ideetjes opdoen?
Succes! Misschien staat-ie wel ongeduldig op je te wachten daar beneden-onder....;)

(Wel origineel, overigens)
Haha, ik hou van dat soort filmpjes. Geeft me hoop dat er nog gevoelige mannen bestaan! Mijn prins nog niet ontmoet nee.. Zou het niet erg vinden als ik daar beneden-onder mijn outback jack tegen kom. En nee Jack, dat is geen verwijzing naar jou, hihi.

Ps, mijn naam is Gwenny
 
Kei leuk!! Alleen de 2e wat minder :p
Zou je die mensen gewoon in kunnen huren in Amerika ofzo?
 
De eerste 2... suuuuper romantisch... Maar de laatste.... Wat wreed en harteloos...
 
mijn outback jack tegen kom. En nee Jack, dat is geen verwijzing naar jou, hihi.

No worries Gwennie. ik kan niet huppelen zoals die acteur in het eerste clipje.

Jack, zeg jij er iets van? Of moet ik het doen >:D

This sucks, die acteur staat een beetje te springen als een mietje meisje.
En Gwenniey vind dit leuk....damned girl what's wrong with you.:D

Jack>:D
 
Haha, wat een mietjes... Ga je je wijffie vragen of ze iedere dag voor je wil koken met je wil trouwen, ga je een liedje van een ander gebruiken. Soort van K3, wat alle 13-jarigen mee lopen te bleren.

Nee, als je een echt originele vent bent, dan componeer je je eigen custom-made proposal song.
Gwenny, als je een mafkees vindt die zich zo uitslooft op een gejatte tekst, meteen dumpen die gast!
 
Als je op je werk bent,... moet je dan niet werken?;)

Sommige mensen hebben het toch maar mooi goed voor elkaar...:(
 
Dat werken he... dat is best een goede uitvinding (zet zijn zonnebril weer op en sluit zijn ogen)
 
Back
Top