finally!!!!!!!!!!!!!!! HUMMER GOES DOWN UNDER

hummer

Member
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :balloons: :balloons: :balloons: :clap2: :clap2: :call: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :lol1:

JA , vandaag om 7.50 uur de GRANT LETTER ontvangen!!!!
afspraak met de makelaar voor donderdag a.s. gemaakt
en vanmiddag sollicitatie voorbereiden samen met Gateway Manager Eindhoven... tjeee nu zal alles wel snel gaan en ( nog ) niet snel genoeg want AUSTRALIA here we come!!!

we zijn zo blij!!!

grs
HUMMER
TINKA
MONJA
ARNO

Hummer, gefeliciteerd! Je geduld is eindelijk beloond. Geniet lekker van de bubbels!

Veel succes met de voorbereidingen!

Groet Rog

Hee GEFELICITEERD !!!!!! Eindelijk na het lange wachten het verlossende antwoord.

Weten jullie al wat het gaat worden? Perth of Adelaide?

Ineke

nee, ligt er aan of ik werk kan krijgen via DHL ( nu mijn werkgever hier ) in een van de 2 plaatsen of misschien wel een andere plaats....

Gefeliciteerd, :up:  Wij vieren vandaag het feestje met jullie mee. :lol:

Groet Markus en Jeannette

YES!! Eindelijk binnen. Gefeliciteerd.
Dit moet een heerlijke dag voor je zijn. :dancing: :dancing:
Succes met de verkoop van jullie huis en dan op naar Australia.

Demy

Gefeliciteerd met jullie visum :up:

Succes met de verkoop van jullie huis.
Hoe was de sollicitatie voorbereiding en wanneer is de sollicitatie

Alles doorgenomen met mijn gatewaymanager en besloten dat ik eerst ga bellen naar personeelszaken in Perth en Adelaide. mag op kosten van het werk en gewoon onder werktijd. CV en opzet begeleidende brief heeft ze meegenomen en gaat ze aanvullen etc...super gewoon dit is dus gewoon een van mijn hoogste leidinggevende 1 stap hoger en ik zit bij de directeur. Die het overigens ook geweldig vindt. 5 jaar zit ik nu bij DHL en ze willen me liever niet kwijt maar ja aan de andere kant als ze me binnen DHl kunnen houden doen ze het graag en dan maar DOWN UNDER...

Back