fitness in Adelaide

sabi

New Member
Hallo,

Wij staan aan de vooravond van onze emigratie naar Adelaide. Aangezien ik nogal graag en intensief aan de apparaten hang, fitness, ben ik op zoek naar een goede sportschool in het zuidelijke gedeelte van het centrum van Adelaide. Mijn speurtocht op het internet heeft mij nog niet veel concrete info gebracht. Kan iemand mij op weg helpen, of is het gewoon een kwestie van ter plekke goed zoeken?

Groetjes van Marga (vriendin Sabi)

Heb een half jaar via EFM (http://www.efm.net.au/) gefitnessed in de lunchpauze. Ze hebben ca 10-15 vestigingen, waaronder in Glenelg met uitzicht op zee! Je kunt er gewoon zo naar toe maar ze hebben ook contracten met werkgevers. Ik betaalde netto $11 per week voor onbeperkte toegang, da's een prima prijs. En 1 maand opzegtermijn ipv jaarcontracten.

Mijn vrouw gaat hier naar toe, ca 15km ten zuiden van het CBD in Lonsdale: http://www.southboundfitness.com.au/1.html

Hoi hoi

Ik train sinds 6 weken bij Zest aan de Anzac highway. Normaal heb ik het niet zo op grote ketens maar deze is uitstekent. 15 dollar in de week en hele ruime openings tijden. Ik ga 4 maal in de week waar van 3 keer in de ochtent voor dat ik naar me werk moet. Om 6:00 als de tent net open gaat.  5 minuten van Glenelg met de motor of 15 minuten joggen:up: Van het CBD is het 15 minuten rijden denk ik. Tram en bus stopt voor de deur.

Hallo Bear,

MMMMmmmmmmmm krijg toch ik het vermoeden dat ik iets niet goed heb aangepakt of een oor ben aangenaaid. Fitness inmiddels drie weken bij Zest, zelfde vestiging als jij en ik betaal 200 Dollar voor twee maanden (hierna verhuizen wij) Ik neem aan dat jij wel inschrijfgeld van 107 Dollar hebt betaald? Ik hoor het wel, trouwens ik sport twee keer in de week, maar mag voor dit bedrag wel onbeperkt sporten.

Groetjes Marga en wellicht zien we elkaar wel een keer aan de apparaten hangen.....

??? Geen idee.... Wat jij voor elkaar heb.

Maar ik heb dus een jaar abonnement.
Of abonnement... :wall: Zo zien ze het niet je moet voor het jaar betalen. Dat kan je doen in 1 maal aflossen of p/w ,.. p/m of p/kwartaal...

Ze hebben mij een korting gegeven op het inschrijfgeld dat via de private healt fund ofzo ik zou niet eens weten hoeveel eigelijk :oops: ...
Anyway ik betaal p/m om precies te zijn 69.48 dat komt dan zo op 15-16 dollar per week... Er zitten namelijk meer dan 4 weken in een maand ofzo.

Niks speciaal,.. gewoon de normalen contributie. Ben bij Zest te recht gekomen door me housmates die had het al in eerte instantie over 15 dollar p/w wat ik natuurlijk wel heel aantrekkelijk vond. Die anderen tent hier in Glenelg aan de havens,.. durf niet te zeggen of het EMF is,...? die vraagt gewoon 100 per maand dan is ie peurno niet eens vaak open...

Maar 100  in de maand bij zest ik weet niet wat je heb gedaan,... ?? Misschien heb jij met personal trainer of heb je extra moeten betalen omdat het maar voor 2 maanden is... :think: :dunno:

Wellicht zien we elkaar is een keer.....
see ya :up:
greetz Barry

Wij maken ook gebruik van een van de EFM vestigingen. Zij gaan er prat op dat ze geen spiegels in hun sportzaal hebben (wat klopt).
Een voordeel is ook dat ze overal verspreid over Adelaide te vinden zijn en wanneer je verhuist kun je gewoon van een van de andere vestigingen gebruik maken.
Daarnaast bieden ze kortingen via bedrijven of als je een private health insurrance hebt.
Het leuke van EFM is dat ze ook allerlei evenementen organiseren/coordineren (zoals jaarlijks beach volley competition tussen EFM clubs, barbecues, city to bay run etc).

Misschien een domme vraag, maar waarom naar een fitnesszaal als je kan rennen, lopen, fietsen aan het strand en in de heuvels. Het weer fantastisch is, er op iedere hoek van de straat een fantastische tennisbaan of zwembad is....

Back