fitnesstrainer

R

Ron

Weet iemand of een fitnesstrainer kan emigreren naar Aussie? Is er uberhaupt werk voor fitnesstrainers?

nou aan het aantal zwaarlijvigen te zien hier, hebben ze er wel een nodig hahaha.
Je ziet hier ook genoeg fitness centres maar of er ook werk in is weet ik niet.
Kijk eens op websites van uitzendburos misschien vind je er wat

Neem eens contact op met de fabrikant van de powerplate.
Ik train 5 dagen per week op de plate en heb gevraagd of hij al in Sydney op een sportschool is.
Ze zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen om hem te introduceren in Oz. Wellicht dat ze een persoon willen hebben om hem daar te promoten op sportscholen.

Zou zelf heel blij zijn als hij snel op een sportchool in Castle Hills of West Pennant Hills zou komen te staan.

http://www.power-plate.us/

Je zou misschien contact kunnen opnemen met Fitness First. FF heeft veel gyms in NSW. Ik weet alleen niet of de Personal Trainers totaal onafhankelijk zijn of dat ze voor een deel betaald worden door FF zelf. Ik ben lid van een FF gym met ongeveer 7,000 leden - als ik naar de andere leden kijk behoor ik tot de zwaarlijvigen :cry: de "body beautiful" regeert aan de stranden van Sydney (lijkt het...)

Hoi

Ik zit in Melbourne. Zat werk voor Personal Trainers, gebaseerd op de advertenties. Begint een beetje een rage te worden vind ik.

Maar ik zou gewoon voor jezelf beginnen!!

Als je de moedergroep kan inpalmen (niet te duur zijn!) dan zal je veel klanten krijgen denk ik zo.

Succes

Ben wezen kijken bij Fitness First wat een mooie sportschool wel prijzig maar daar ga ik me helemaal thuisvoelen, cardiozaal met 100 toestellen en de spinningzaal met lichteffecten, zwembad, steamroom en heel veel personal trainers, maar geen powerplate!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back