flash back

mariekske

New Member
Mmmmm.... op het strand in turquoise Bay, de warme zon heerlijk over onze al zo gebruinde huid, (natuurlijk wel ingesmeerd met factor 30) heerlijk een frisse duik in de zee met de snorkel en de meest prachtige vissen tegenkomen. Niemand op het strand in de verte te bekennen, de hele oase voor ons alleen... Zucht... dat waren mooie tijden. Aan het begin van onze reis, toen Liam en ik elkaar net een paar weken kenden en het erop waagden om samen in een klein busje met eigenhandig getimmerd bed Australie te verkennen in 9 maanden. En we zijn nog steeds bij elkaar, zij het dat hij in Ierland woont en ik in Nederland, dus om de 5 weken weekendje overvliegen totdat hopelijk ons skilled migration visa wordt goedgekeurd... Tja, back to reality: ben moe, heb de halve nacht wakker gelegen van de wind en regen op t dakraam, zit met een strakke bak koffie om wakker te blijven en weer de werkweek in te gaan, pffff...
 
:)... en toch is het een mooi verhaaltje. Heerlijk toch, dat je mooie herinneringen hebt? :)
 
...de mooie tijden zullen weer komen als jullie in Oz zitten, gebruik je 'droom' om positieve energie op te doen, jullie komen er wel!  :)
 
jaja, met mijn dromen blijf ik positieve energie opdoen!
Ben gelukkig ook een nuchter persoon, maar ik mag me gelukkig prijzen dat deze vroegere oude vrijster eindelijk 2 vliegen in een klap heeft geslagen; een (ierse) vent gevonden die me op handen en voeten draagt, EN een grote kans om samen met hem in Oz (Perth) te gaan wonen. Vooralsnog even genieten van mijn vrienden en familie! Genieten van het tijdelijk weer thuis wonen (aangezien ik mn appartementje in eindhoven heb moeten onderverhuren voor langere tijd toen ik vorig jaar nog in Oz zat en er nu dus tijdelijk niet inkan) en dus wel kunnen genieten van een snelle computer, telefoon, afwasmachine, poetsvrouw, sauna, breedbeeld tv, krant. Haha allemaal dingen waar ik in mn flatje AB-soluut geen geld voor had!!! Wie van jullie heeft ook mooie dagdromen???
 
Dagdroom terwijl ik hier op kantoor achter mijne pc zit: 

vorig jaar, eind maart.....effe buiten ALice Springs.....lekker heet...effe afkoelen in een klein meertje (plasje eigenlijk)...ijskoud water...heerlijke stilte...pintje in de handen, op de rug drijvend....en dan een arend/valk (een roofvogel anyway) ver boven je zien cirkelen (de einge ziel in een straal van 20 km)....wat een eenvoud en rust en heerlijkheid....

zucht....nog drie maand

Sara  :cool:
 
[quote author=Koengaroo link=topic=4354.msg54580#msg54580 date=1144155837]
He Sara, droom nog even verder en je kan er weer een maand afschrijven...  :-D :up:
[/quote]

Ik droom in de tijd van mijn baas hé, kwestie dat hij waar voor zijn geld krijgt!  :-D  :-D

Dank u wel SGS!
Sara
 
Had net flashbacks tijdens de pauze. Iedereen aan mijn lippen terwijl ik zat te dagdromen over van alles en nog wat, wat ik had meegemaakt.......
...........en maar voor me houden dat ik definitief terug ga he????  :lol: :p
Wel altijd die vraag: kriebelt dat nou niet nog steeds???????????
Ja natuurlijk! Ondertussen nog maar effetjes levendig herinneringen ophalen... :-D
Ik moet ze toch ergens delen...........! ha
 
Back
Top