Hierbij sluit ik mij geheel aan bij de ' anti-belastingdienst fanclub ' :evil: Ze kunnen het nog zo mooi in een foldertje zetten; ik begin erin te geloven dat ze denken; 'die mensen zijn dan toch Nederland uit dus die kunnen we dan lekker aan het lijntje houden! '
[quote author=perthpete link=topic=8251.msg108921#msg108921 date=1201177747]
Trouwens nog als tip, voor zover je dat in de hand hebt, probeer vooral te zorgen dat zij geld van jou tegoed hebben, en niet andersom (weten we nu :-( ). Dan is het veel minder erg dat het allemaal niet zo vlot gaat ;-)
[/quote]
Geweldig
sluit ik me geheel bij aan, hi, hi. Bij ons waren ze heel snel met een aanslag sturen nadat we het M-biljet hadden ingevuld en ingestuurd; slechts 4000 euro..... :| Een bezwaarschrift ingediend en het zou mij tijd wel duren. Mijn broer , die we de eerste tijd gemachtigd hadden om onze zaken waar te nemen, zei al; gewoon niets betalen. Maar het lijkt me dat als je weer een keer naar Nederland wilt je al bij Schiphol wordt opgewacht.......
Nou, dan vlieg je toch over Duitsland, ik kom je wel ophalen , zei mijn broer toen. :grin:
Is de belastingdienst hier toch wat leuker en makkelijker; na twee weken nadat je je aangifte verstuurd hebt, cash op de bank!
Gerda