for sale

silverdollar

New Member
My mother has moved to Prince Willem Alexander Retirement Village and was not able to take her beautiful Green leather and solid carved timber lounge suite. There is a 2 seater and 2 single chairs price $5,000.
Please email me if interested in seeing it. We are at Woodridge. ddutch63@optusnet.com.au. I have a photo that i can send... cheers
 
My mother has moved to Prince Willem Alexander Retirement Village and was not able to take her beautiful Green leather and solid carved timber lounge suite. There is a 2 seater and 2 single chairs price $5,000.
Please email me if interested in seeing it. We are at Woodridge. ddutch63@optusnet.com.au. I have a photo that i can send... cheers

Wie ben jij? <_<
Waar woon jij :shock:
Dat gebeurt er dan....Mr Lost is nog maar net weg of er komen zelfs ongevoorstelde jokers hun zooitje verkopen op xpdite.

Nou kom op met die foto van de groene lere bank.
Heb je ook nog een paar wolle sokken en winter handschoenen te koop want het is frisjes hier in the Topend.

Jack :evil:
 
We live in Woodridge (Logan City) Queensland about 1 hour away from the Gold Coast and about 1 hour from the Brisbance CBD.
 
Lieve Sylvia,

Je banken zijn prachtig van je moeder maar je hebt het nog niet helemaal door.
Voordat je het weet word dit een tweede ebay.com.au
Ik heb ook van alles te koop maar toch zet ik het niet op xpdite.
Heb 2 hele mooie hardhouten tafels te koop...omgeving Darwin
ga even naar rubriek "even voorstellen"
Please , probeer het niet nog eens in een ander rubriek want Mr. Lost krijgt het zo wel erg druk met alles te deleten.

Stel je eens voor en vertel hoe je in Australia terecht bent gekomen........

Have a great weekend,

Jack :evil:

ps; heb veel gehoord maar wat is Gumtree..... :smile:
 
Jack volgens mij begrijp je het zelf niet, kopie hieronder van Lost zijn regels voor de rubriek,
zie mijn response bij je soortgelijke commentaar op haar poppenadvertentie, groet Simone


We hebben deze nieuwe rubriek aangemaakt voor 'gevraagd' en 'aangeboden' berichten.

Let bij het plaatsen van je bericht op het volgende:
•Begin de titel van je bericht met Gevraagd: of Aangeboden: gevolgd door het product dat je aanbiedt of zoekt

•Als je een product zoekt of aanbiedt in een bepaalde regio, geef dat dan ook aan in de titel

•Als je je goederen hebt verkocht of hebt gevonden, laat dat dan even weten in het draadje dat je bent gestart en zet zelf even een slotje op je draadje


Een voorbeeld titel:
Gevraagd: Nederlandse kranten om mijn servies mee in te pakken (TAS)
 
Scooby, klopt, maar dan is ht wel aardig als we weten wie je bent... Tis geen ebay dit forum.
 
Aardig is het wel natuurlijk daar heb je gelijk in, maar toch geen verplichting, maar aardig vond ik de reactie van Jack zeker ook niet, zelfs onbehoorlijk vond ik, vandaar mijn reactie. Simone

@ Jack misschien is het een idee voor jou om te vragen of Lost de regels wil veranderen, ipv je naar nieuwe leden zo te uitten?
 
Aardig is het wel natuurlijk daar heb je gelijk in, maar toch geen verplichting, maar aardig vond ik de reactie van Jack zeker ook niet, zelfs onbehoorlijk vond ik, vandaar mijn reactie. Simone

@ Jack misschien is het een idee voor jou om te vragen of Lost de regels wil veranderen, ipv je naar nieuwe leden zo te uitten?

Hi Simone,

ALs je een beetje netjes bent dan stel jezelf eerst even voor , dan ga je vertellen ... wat je wilt vertellen.
Geloof me als je een goede indruk wilt maken dan stel jezelf even voor.
Leden die xpdite gebruiken voor hun emigratie proces stellen zichzelf voor...toch.
De regels van Lost zijn waterdicht en er word ook gevraagd om jezelf even voor te stellen in rubriek "voorstellen".
Niet verplicht maar..... <_<
Ik heb een indruk dat Sylvia een zeer leuke persoon is om mee te babbelen , maar dan mot ze zich wel effe voorstellen :smile:
Kreeg al leuke foto's van haar bankstel en dat was een prachtig kwaliteit zitbankje. :up:
Je maakt je wel erg druk om ( wat ik lees uit de quote die jij hierboven schrijft) iets wat eigenlijk heel gewoon is.
Onbehoorlijk was ik niet want Sylvia probeert haar banken te verkopen maar dit is geen bumtree, dumptree Ebay.

Een voorbeeldje;
Zit je er klaar voor Lieve Simone.
Je bent op visite bij je beste vriendin en aan de andere kant van de straat is een feestje bezig van een vriendegroep die je helemaal niet kent (wil dus ook zeggen dat deze mensen jouw ook niet kennen).
Je loopt binnen zonder te kloppen.
Je stelt jezelf niet voor en begint maar mee aan te zuipen.
Dan heb je de kans dat mensen gaan vragen van,"wie is dat mens, waar komt die ineens vandaan".
Snappie :grin:

Met vriendelijke groet vanuit the topend,

Jack :evil:
 
Hi Jack, bedankt voor je uitgebreide reactie.

Vond het fijn, heb mijn indruk over jou kunnen bijstellen.

Ik respecteer je uitleg en verschil wel enigszins van mening met de jouwe, maar dat moet kunnen toch.

vriendelijke groet, Simone
 
Hi Jack, bedankt voor je uitgebreide reactie.

Vond het fijn, heb mijn indruk over jou kunnen bijstellen.

Ik respecteer je uitleg en verschil wel enigszins van mening met de jouwe, maar dat moet kunnen toch.

vriendelijke groet, Simone


Pppffffff... gelukkig is jouw indruk over mij goed aan gekomen.
Als je altijd zeer serieus bent zoals ik dan komt het helemaal goed. <_<
Dat verschilletje van mening mag in een vrije wereld waarin we leven , dat maakt het wereldje kleurrijk.
See ya around.

Jack :evil:
 
Back
Top