form 26 en 160

Mon

New Member
heb een vraagke aangaande de medicals ..... is form 26 hetzelfde als 26A, en 160 hetzelfde als 160A????
even om zeker te zijn, hier in Belgie heeft de paneldokter de formulieren niet, dus moet ik ze zelf downloaden.

Mon

Beste Mon,

Deze formulieren zijn absoluut niet hetzelfde. 26 en 160 zijn voor 'onshore'-gebruik, 26A en 160A voor 'offshore'-gebruik. Ergens op dit forum is iemand, die ze in electronische vorm heeft, ze zijn NIET te downloaden van het internet, want daar staan ze niet.
Probeer het eens met de searchknop.
Zilver

Hi Mon,

Aussielover heeft/had ze op diskette staan. Probeer eens http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1941.msg29268#msg29268. Op dit draadje was het vermeld.

Sux6 Rene

[quote author=Rene-L link=topic=2875.msg31982#msg31982 date=1129585627]
Aussielover heeft/had ze op diskette staan. Probeer eens http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1941.msg29268#msg29268. Op dit draadje was het vermeld. Rene
[/quote]

Klopt ! Stuur me maar een pmmetje als je ze nodig hebt !

Maar volgens mij was en is er geen verschil tussen forms 26A en 160A en forms 26 en 160. Ik kreeg beiden aangeboden: via Dimia kreeg ik die zonder de toevoeging A en via mijn sponsor die met de toevoeging A. Ik heb ze daarop vergeleken en ze zijn idd identiek! Toen ik mijn sponsor en DIMIA vroeg welke ik nu moest invullen gaven ze beiden hetzelfde antwoord: "dat maakt niet uit: de formulieren zijn identiek en worden beiden gebruikt !"

Dit is mijn ervaring. Ik was 'onshore' ten tijde van de aanvraag doen.

Groetjes,

Ingrid :cool:

nog eens aaangaande de form voor medicals..... als belgische een visa aanvragende in Berlijn, neem ik 26 en 160 mee of 26A en 160A???
ben een beetje in de war. heb gezien dat ze inderdaad identiek zijn - enkel de titel is anders... dus???????

Mon

[quote author=Mon link=topic=2875.msg32100#msg32100 date=1129654890]
nog eens aaangaande de form voor medicals..... als belgische een visa aanvragende in Berlijn, neem ik 26 en 160 mee of 26A en 160A???
ben een beetje in de war. heb gezien dat ze inderdaad identiek zijn - enkel de titel is anders... dus???????

Mon
[/quote]

Volgens mij heeft noch jouw nationaliteit noch de locatie waar je de aanvraag indient er hier iets mee van doen  :?  Dus mijn antwoord blijft hetzelfde: dat maakt niet uit !

Ingrid  :cool:

wel, ik heb morgen mijn medicals in Antwerpen, en aangezien de Belgische dokters de forms niet hebben, zullen ze wel geen probleem maken van die extra A of niet! neem gewoon 26 en 160 mee!

bedankt voor de hulp!

Mon

P.S. another step closer to my visa :lol:

Back