form 888 statutory declaration visa309

Olliezzz

New Member
Hoi iedereen,

Mijn australische vriend verblijft momenteel in Engeland omdat zijn werkvisum er in nederland opzit, we zijn al bijna 2 jaar samen. Ik ga volgende week naar Engeland verhuizen en we blijven er tot eind augustus. Ook hebben we daar al werk, dus ik kan direct beginnen.

Mijn vriend denkt erover na om eind augustus weer terug te gaan naar Australie. Hij zou ook in Engeland kunnen blijven maar we denken dat het misschien verstandiger is (voor het visum) dat hij al in Australie woont, gaat werken en een huisje gaat huren. Zodat ik er direct in kan trekken als het visum rond is.

We hebben wel samengewoond maar nooit officieel, ik heb al bewijzen van vliegtickets, fotos, gedeelde bankrekeningen, statements van vrienden en brieven voor ons naar hetzelfde adres.

Nog een vraagje:

Moet je de originele papieren van de statutory declaration formulieren 888 versturen of is een kopie hiervan ook mogelijk?

Ook heb ik nog wat verklaringen van mijn nederlandse vrienden/familie, moeten deze ook officieel gecertificeerd worden of is hun eigen handtekening op de verklaring al voldoende?

Gr, Olga

Back