form26 en 160

jap

New Member
Hallo mensen,

Probeer net form 26 en 160 te krijgen via http://www.immi.gov.au/allforms/ Maar daar staan alleen 26a/mp en 160a/mp op. Via de zoekfunctie van het forum kwam ik een linkje tegen naar de Uk site en daar staan ze wel gewoon. Maar weet iemand waarom ze daar nou niet staan? dat schiet natuurlijk niet op een allforms site waar dan weer niet alle forms op staan! of ben ik nu weer aan het zeuren??? :|

Anyway.... als iemand antwoord hierop heeft?

en o ja, al die PDF's die ik download zijn niet echt fillable (kan ze niet invullen zeg maar) doe ik wat fout, heb ik andere software nodig of zo? Of moet dit gewoon nog ouderwets met pen en zo!

alvast bedankt!

Ciao jap

wij hebben wel de gevraagde formulieren via de site gevonden en uitgeprint. Heb je de zoekfunctie al geprobeert? Zet alleen het nummer erin dan moet hij vanzelf naar het juiste formulier gaan zoeken. Kan ze ook opvragen bij de desbetreffende arts die de onderzoeken uitvoerd.

Andere vraag weet ik niet, Iemand anders?

:fish:

[quote author=jap link=topic=4127.msg50985#msg50985 date=1141835641]
en o ja, al die PDF's die ik download zijn niet echt fillable (kan ze niet invullen zeg maar) doe ik wat fout, heb ik andere software nodig of zo? Of moet dit gewoon nog ouderwets met pen en zo!
[/quote]

Dat vond ik dus ook irritant!
Bij ACS hebben ze gewoon een editable PDF file beschikbaar.
Het is mij in ieder geval niet gelukt de DIMIA forms editable te maken.

:teacher:

:eek:ops!: foutje, ik dacht dat de formulieren idd van de website kwamen, maar dit blijkt niet het geval te zijn. Wel hebben we het formulier 160 van de desbetreffende arts opgestuurd gekregen. Alle twee de formulieren hebben we gemaild gekregen via onze recruiter. Ik kan aan Mark vragen om de documenten hier op het forum te laten zetten.

:congrats: :fish:

Weet iemand iets over het fillable formulieren? of zullen we toch echt alles ouderwets met de hand moet gaan invullen?

Ciao

jasper

Back