Forum geupgrade naar v1.2

Lost

Administrator
Het forum is geupgrade naar v1.2.

Ik heb de forum layout aangepast voor v1.2 maar er zijn nog een paar kleine puntjes waar ik nog niet aan toegekomen ben. Als je iets ziet wat niet klopt, laat het me dan even weten.

Een kleine greep uit de nieuwe features van van de forumsoftware:
  • Nieuwe editor met o.a. support voor drag and drop uploading en pasting images, auto save drafts etc.
  • @User tagging (als je een bericht onder de aandacht van iemand wilt brengen)
  • Responsive layout (het forum past de layout automatisch aan als je bijvoorbeeld je telefoon of tablet gebruikt)
  • Wachtwoorden worden nu gecodeerd met Bcrypt
  • Eenvoudig unsubscribe links in notificatiemails
  • Watch forum optie - ontvang een notificatie(mail) als er nieuwe draadjes of nieuwe berichten worden geplaatst op het forum
  • Betere anti-SPAM opties
  • Je kunt nu de titel van je eigen draadjes aanpassen
Ook de regels voor signatures heb ik aangepast. Als je nu je signature aanpast heb je maar de beschikking over 3 regels. Dit om te voorkomen dat het grootste deel van draadjes uit signatures bestaan. In de "Information" tab in je profiel kun je alle informatie kwijt die nu in je signature staat (plus meer). Je kunt dan vanuit je signature linken naar je "Information" tab, zodat alle tijdlijnen gewoon voor iedereen beschikbaar blijven. De laatste updates van je tijdlijn kun je natuurlijk gewoon in je signature laten staan. Ik zal hier binnenkort een apart draadje voor maken met een voorbeeld.
 
Op mijn iPhone heb ik geen New Posts als ik hem staand hou, is pas zichtbaar als ik hem kantel naar liggend.
 
Heb je problemen of pijn.....dan moet je bij Jack zijn.

Op mijn iPhone heb ik geen New Posts als ik hem staand hou, is pas zichtbaar als ik hem kantel naar liggend.

Oplossing: hou je bloody phone "liggend" bij gebruik van xpdite.

Damned I am good, life is so easy.....

Cheers,

Jack>:D
 
Op mijn iPhone heb ik geen New Posts als ik hem staand hou, is pas zichtbaar als ik hem kantel naar liggend.
Ik zal vanavond even testen op de iPod van mijn dochter. Op mijn Android zie ik wel de link new posts.
 
@Yuud Op de iPod zie ik 'New Posts' staand en liggend?

Iemand anders met een iPhone die hetzelfde probleem heeft?
 
9436008495_0c1cf404d3_c.jpg
 
Die mega-uitlijning (full screen) had van mij dan weer niet gehoeven. Nu heb ik mijn scherm kleiner gemaakt en dat helpt, maar naar mijn mening zou dit ook met een CSS hack te ondervangen moeten zijn?
 
Back
Top