Forum is aangepast

Lost

Administrator
Ik heb de Engelse rubrieken vervangen door specifieke emigratie rubrieken. Daarnaast heb ik een nieuwe indeling gemaakt in de hoop dat het wat overzichtelijker wordt. Eventuele op- en aanmerkingen hoor ik graag.

Ik zit nog een beetje te twijfelen wat de beste oplossing is voor de rangen/titels. Ik heb heel even getest met de clownfish symbolen, maar misschien wordt het dan wat te druk. Misschien dat ze maar eens aan moet zetten voor een paar dagen, zodat jullie zelf een mening kunnen vormen.
 
Lost said:
Ik heb de Engelse rubrieken vervangen door specifieke emigratie rubrieken. Daarnaast heb ik een nieuwe indeling gemaakt in de hoop dat het wat overzichtelijker wordt. Eventuele op- en aanmerkingen hoor ik graag.

Ik zit nog een beetje te twijfelen wat de beste oplossing is voor de rangen/titels. Ik heb heel even getest met de clownfish symbolen, maar misschien wordt het dan wat te druk. Misschien dat ze maar eens aan moet zetten voor een paar dagen, zodat jullie zelf een mening kunnen vormen.

Lost, ik heb even HEEL snel gekeken, en ik vind het al geweldig beter!!!
Ik zal later wat uitgebreider kijken en nadenken......
(ik heb ervaring met 3 andere forums, dus... misschien heb ik staks nog wel tips...)
Het lijkt mij heel tof als dit een geweldig druk forum wordt, en daar heb ik ook alle vertrrouwen in!!! :)

En als er nog dingetjes kunnen worden veranderd (zo nodig) dan moet dat uiteraard zo snel mogelijk gebeuren, nu het nog rustig is.

:)
 
Alle tips zijn welkom! Laten we inderdaad hopen dat dit een geweldig druk forum wordt. Zolang we ons daar allemaal voor de volle 100% voor inzetten, moet dat ook gaan lukken. Dusssss... laat aan iedereen die geïnteresseerd is weten waar ze het forum kunnen vinden :wink:.
 
Back
Top