Forum onbereikbaar?!

Tekkel

XPdite Sponsor
Het is, aan mijn kant tenminste, de laatste tijd af en toe weer dramatisch.
Heel lange ververs tijden, smf database niet bereikbaar, ed.
Andere sites geven geen probleem.

Bart

Heb ik ook last van, lijkt bij mij vooral 's avonds te zijn, vooral het totaal niet bereikbaar zijn van het forum... Maar ik blijf gewoon steeds proberen  :smile:

Ook hier regelmatig problemen, vanmiddag was de server een tijdje helemaal niet bereikbaar.

Tja, ik ook, kom er soms bijna niet door. Zo worden we nog meer 'hooked' aan dit forum want de posts lezen duurt nu zomaar een uur....
Moeten wij gaan sponsoren voor een snellere server?  :p

Groet, Fae

Er zijn inderdaad af en toe wat problemen met de bereikbaarheid van het forum. Ik ben aan het uitzoeken wat hier aan gedaan kan worden.

Helemaal vergeten een update te geven...

De problemen werden veroorzaakt door de database server. Het bleek dat de database connecties niet correct vrijgegeven werden doordat het geheugen vol liep. Na het plaatsen van extra geheugen draait alles weer normaal.

[quote author=Lost link=topic=8187.msg108686#msg108686 date=1200990090]
Na het plaatsen van extra geheugen draait alles weer normaal.
[/quote]

Dat zal wel weer een flinke investering geweest zijn  :p

Cheers Sander  :cool:

[quote author=Lost link=topic=8187.msg108686#msg108686 date=1200990090]
Helemaal vergeten een update te geven...

De problemen werden veroorzaakt door de database server. Het bleek dat de database connecties niet correct vrijgegeven werden doordat het geheugen vol liep. Na het plaatsen van extra geheugen draait alles weer normaal.
[/quote]

:up: :up:

Bart

[quote author=M5 link=topic=8187.msg108688#msg108688 date=1200991531]
Dat zal wel weer een flinke investering geweest zijn  :p
[/quote]

Goede kwaliteit geheugen modules voor een server zijn niet goedkoop. Gelukkig draait mij webhost voor deze kosten op en niet ik. :wink:

Back