Forumuitje Den Bosch

Gwen

XPdite Sponsor
Zo, bij deze even een nieuw topic voor iedereen die aan het kletsen was in het oude Groningen Topic over een nieuw forumuitje in Den Bosch.

Wie heeft er zin om mee te gaan!?

De datum die genoemd werd was 18 mei. Dit staat uiteraard nog niet vast, maar laat graag even weten als je mee wilt of je 18 mei kan of niet. Misschien gezellig om een keer overdag ergens te gaan borrelen/lunchen?

Groetjes Gwen
 
Lijkt me leuk om een keer naar het Brabantse land te komen! Helaas heb ik de 18e een verjaardag... Voor andere data hou ik me aanbevolen!
 
Voor ons ook liefst overdag vanwege kinderen en werk/school maandagochtend.
@graagweg en @Gwen , ik ben niet (meer) zo bekend in Den Bosch, weten jullie wat leuks daar?
 
Er zijn genoeg leuke tentjes in Den Bosch. Rond de grote markt is het vaak gezellig, bij de Sint Jan in de buurt en ook vlakbij het station zijn wat gezellige straatjes met leuke cafeetjes!
Tenminste; dat was zo toen ik er nog woonde zo'n 12 jaar geleden ;)
 
Hey Folks! Draadje van Groningen niet meer bijgelezen, maar zie nu deze voor DB!
Leuke plekken; Uilenburg doet het altijd wel goed (nabij station) en zo ook Roels in korte Putstraat.
18 mei kan ik erbij zijn, niet echt voorkeur voor overdag/savonds :)
 
Hoi @Gwen , denk het niet. Maar overleg hier nog even, was wat verwarring (bij mij) over de dag. Dag dat het op een maandag gepland was :confused:
 
Back
Top