FOTO´s XPDITE uitje Tilburg

perthpete

XPdite Sponsor
Dag allemaal,

Intussen heb ik ook de foto´s die ik gemaakt heb op internet geplaatst. De misluktste (niet officieel NL vrees ik ;-) ) heb ik maar meteen achterweg gelaten.
Om te voorkomen dat ik Rene-L zou overspoelen met een bits-tsunami (ook via ISDN is dat dan toch wel een hoop), heb ik toch maar de foto´s gezet op de site waar ik ook andere foto´s publiceer.
Ik heb enigzins verkleinde versies daar geplaatst, als iemand één of meer foto´s op origineel formaat zou willen hebben (om af te drukken), stuur dan effe een pmmetje met de namen/nummers van de gewenste foto´s, dan mail ik ze naar je toe. NB: De originele foto´s zijn gemiddeld zo´n 2,5 Mb per stuk (6.1 Mp).

Foto´s die je daar plaatst kun je indelen in ´sets´. Ik heb dan ook een set ´XPDITE Tilburg´ gemaakt. De directe link daarnaartoe is deze:

http://www.flickr.com/photos/perthpete/sets/1178589

[move]NB: Als er foto´s op staan waar je absoluut niet blij mee bent dat er staan, geef me dat dan ook zsm door via een pm-metje, dan haal ik ze er direct vanaf[/move]

Voor je verder leest wil ik alvast opmerkingen van die aard ontkrachten (;-) : Ik heb GEEN belang bij deze site !!

Ben je nieuwsgierig naar andere foto´s van mijzelf, neem dan deze link:
http://www.flickr.com/photos/perthpete
Wil je meer weten over die site, en misschien zelf ook iets ermee doen, ga dan naar:
http://www.flickr.com
en maak een (gratis) account aan. Een aanrader om te bekijken is ook de volgende link:
http://www.flickr.com/explore
hier kun je de meest interessante foto´s per dag, week, maand etc zien. 

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hallo Perthpete,

Bedankt, hele leuke foto's.
Zeker leuk om later nog eens terug te zien als
de meeste van ons in Oz zijn.

Gr. Ton  :up:
 
Ton,

Dank je.. Door de foto´s op deze site te zetten blijven ze ook heel lang (hoe lang weet ik niet precies, maar in ieder geval lang genoeg totdat iedere deelnemer van het uitje in Australie zit .. ;-) ).

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hi Peter,

Leuke foto's. Ik zit alleen met een inbel lijn (ISDN) en het duurt EEUWEN voordat ik ze binnen heb. Mijn foto's zijn van oorsprong zo'n 1 mb per stuk, en krijg die niet eens fatsoenlijk op mijn 19" LCD scherm, zo groot. Heb je wel eens nagedacht om ze iets kleiner te maken??

Het zijn er nogal wat, zou je deze voor mij op een CDtje kunnen branden? Uiteraard tegen of vergoeding of een retour Cdtje.

Misschien is het een idee om een draadje te maken vergelijkbaar met "Wie is wie" maar dan over de diverse onmoetingen van forum dagen cq avonden.

Ik ben bereid om wat van mijn tijd er in te steken om dit idee bv op een bladzijde te zetten op mijn eigen website, zoals de andere foto's van de 15e. Lijkt mij in ieder geval wel leuk.

Of heeft iemand anders een idee???

Rene
 
Rene,

Als je me via een pm-metje even je adres doorgeeft, zet ik de foto´s wel op cd (in full size formaat dan meteen ;-) ). Dan kan je me daarna (of ervoor, net wat je handig vind) een lege cd-r terugsturen...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Rene - L en Perthpete jullie zijn de beste fotograven van alle beste fotograven die ik ken.

Prachtige foto's. Heel mooi :up:

Grt
Rob
 
Robby,

I don't know about Perthpete, but I think you're a darling for saying that!! :up:

:thankyou: :flowers:
 
Perthpete bedankt voor de leuke foto,s, bewijs van een geslaagde avond.
Volgende keer mag je het weer doen   :-D
Mooi om af en toe naar te kijken als we in Aus zijn.

Gr Ineke   :up:
 
Leuk om te zien, jullie hebben het vast gezellig gehad  :) :)

groetjes Miranda  :)
 
@Robby

Thanks mate! Overigens ben ik ook redelijk in de Nederlandse taal.... fotografen staat in de DvDale... ;-) ;-) ;-)

@Ineke

Als ik (wij) er bij zijn de volgende keer, dan zal ik zeker mijn toestel weer meenemen ..

M.vr.gr.

Perthpete.
 
@Robby

Thanks mate! Overigens ben ik ook redelijk in de Nederlandse taal.... fotografen staat in de DvDale... ;-) ;-) ;-)

Is toch wat als je halfbloed ben en dan nog in Suriname geboren :-D
 
[quote author=Robby link=topic=2901.msg32523#msg32523 date=1129898022]
Is toch wat als je halfbloed ben en dan nog in Suriname geboren :-D
[/quote]

:eek:fftopic: Je ziet ze ook overal zeg, die Surinamers  :-o Ik ben zelf halfbloed, mijn vader komt uit Suriname en mijn moeder is Nederlandse  :wink: Ik ben hier in Nederland geboren, maar toch voel ik me Surinamer, en ik denk dat ik dat in Australië wel ga missen.... vooral de pom, roti, etc.  :-D Nou weet ik dat er in Perth een Dutch club is (mijn vriendin komt er wel eens langs).... Misschien een idee om een Surinaamse club in Australië te starten?  :up:  :eek:fftopic:

Groeten, Jason  :)
 
Back
Top