Foto's/plaatjes

Cajendra

New Member
Om de familie en vrienden een beetje te laten zien waar wij willen gaan wonen (en omdat het leuk is om te doen) ben ik een collage aan het maken met plaatjes van Brisbane en omgeving. Nou heb ik nu alleen nog maar plaatjes uit reisgidsen, maar het is natuurlijk leuker als het van mensen is die daar ook wonen. Daarom wil ik vragen of jullie misschien plaatjes/foto's van Brisbane en omgeving hebben?

Ik had dit ook al in een ander topic gevraagd, maar het leek me logischer om dat in de catogorie Queensland te vragen.

Grtz Tanne  :cool:
 
Ik weet niet hoeveel tijd we hebben... maar in Maart zijn wij er. En we willen best wat foto's schieten voor je! Je mailt maar!
 
Zou ik echt heel fijn vinden!! :) Mijn vader had ook beloofd om foto's te sturen maar heb nog niks gezien.. dat soort dingen vergeet hij vaak!

Zo zo, het is dus niet ver meer voor jullie, maart al..... Jemig.. *jaloers!!*

Grtz Tanne :cool:
 
Ik heb hier onderhand wel een paar Gigabyte volgeschoten met m'n digitale camera, maar om dat nou allemaal te gaan mailen wordt me iets te veel. Ik ben toch al van plan binnenkort wat van mijn foto's op een online fotoalbum te plaatsen voor de familie in NL, en dan maak ik waarschijnlijk ook wel een 'publieke' sectie. Als het zo ver is, plaats ik hier wel een link. Ondertussen is dit wel een aardige plek voor foto's van Brisbane: http://www.worldisround.com/browse/Australia/Queensland/Brisbane/
 
Dat is wel een erg goed idee om te doen zeg! Heb de site even bekeken en er staan best mooie foto's op. Die reisgidsplaatjes zijn altijd zo standaard....
 
Hoi Hans

Dank je voor de link!  :up:  Het is erg leuk om die foto's te bekijken en wetende dat je er zelf ook kan staan, maar dan ben je niet meer op vacantie!

Groetjes M5
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=1089.msg8444#msg8444 date=1107472962]
Ik heb hier onderhand wel een paar Gigabyte volgeschoten met m'n digitale camera, maar om dat nou allemaal te gaan mailen wordt me iets te veel. Ik ben toch al van plan binnenkort wat van mijn foto's op een online fotoalbum te plaatsen voor de familie in NL, en dan maak ik waarschijnlijk ook wel een 'publieke' sectie. Als het zo ver is, plaats ik hier wel een link. Ondertussen is dit wel een aardige plek voor foto's van Brisbane: http://www.worldisround.com/browse/Australia/Queensland/Brisbane/
[/quote]

Hans,

Wij hebben sinds vorige week foto's en een filmpje geplaatst op www.neptune.com.
Dit is niet gratis maar kost geloof in $50 per jaar of zo.
Nu kunnen we onze familie en vrienden tenminste digitaal op de hoogte houden.

Gr.
Gabriëlle 
 
Kunnen wij die ook bekijken? Ik ben namelijk de site op geweest, maar weet niet waar jullie die plaatjes neer gezet hebben..

Grtz Tanne  :cool:
 


OFX
Back
Top