Foto's - scannen of origineel

shelley

XPdite Sponsor
Voor het partner visum moet je dus ook foto's aanleveren, als bewijs van je relatie.
Kan iemand mij vertellen of dit originele foto's moeten zijn, of mag je ze ook scannen, zodat je wat meer foto's op 1 A-4je kwijtkan en er eventueel tekst en uitleg (indien nodig) bij kan geven?

Wij hebben alles gescand en via de mail gedaan. Bij aankomst kregen we een stempel in het paspoort. Vandaag zijn we naar DIMIA geweest voor onze working permits. Ze hebben helemaal niets, maar dan ook niets live gezien. (We hadden dus allemaal kul kunnen inleveren, zwaar gefotoshopt en het had niets uitgemaakt... maar we wilden het risico niet lopen (ik raad het niemand aan ook  :wink:)). Dus scannen kan zeker. En ze vinden het vast niet erg. Succes

[quote author=shelley link=topic=1404.msg11737#msg11737 date=1111593597]
Voor het partner visum moet je dus ook foto's aanleveren, als bewijs van je relatie.
Kan iemand mij vertellen of dit originele foto's moeten zijn, of mag je ze ook scannen, zodat je wat meer foto's op 1 A-4je kwijtkan en er eventueel tekst en uitleg (indien nodig) bij kan geven?
[/quote]

Yep, scannen mag en tekst erbij is ook prima. Dat is wat wij (en anderen) gedaan hebben en DIMIA vond het geen enkel probleem!

Ja, wij hebben kleurenkopietjes gemaakt. Maar je kunt ze zeker in scannen. Vinden ze geen enkel probleem.  :up:

Perfect. Nu nog uitvinden hoe die scanner werkt haha. Heb hem van mijn zusje gekregen maar die heeft hem zelf ook nog nooit gebruikt!  :lol:

Hoi, wij gaan onze uitgeprinte digitale foto's in kleur kopieren op A4, 2 of 3 foto's per A4, met tekst en uitleg erbij. Zijn er nog meer mensen die dit zo hebben gedaan? Werd dat goed bevonden?

Groet, Marielle

Hallo,

Foto's mogen gescand zijn. Wat is tegenwoordig een "origineele" foto anyway?
En de foto's dienen wel als bewijs, maar niet zoals een birth certificate of iets dergelijks.

Nee hoor, die foto's moet je lekker zelf houden!!

Alice

Achteraf heb ik toch originele foto's opgestuurd en ze hebben na goedkeuring van ons visum het hele pakketje weer netjes terug gestuurd.

Back