Foto's van je nieuwe leven?

4np

Member
Uiteraard lees ik regelmatig op dit forum en er is genoeg te vinden, maar wat ik een beetje mis -en heel leuk en interessant zou vinden om te zien- zijn wat foto's van waar je nou terecht bent gekomen. Hoe ziet je huis, omgeving, werk er uit? Een foto van je favoriete pub of je nieuwe auto? Gewoon een beetje een indruk van het nieuwe leven an sich.

Ik kijk wel af en toe op wat blogs van mensen hier (die van PerthPete bijvoorbeeld ;)) maar er zitten hier natuurlijk veel meer mensen die ook al een nieuwe leven hebben :)

Hebben jullie wat fototjes van jullie nieuwe leven (je hoeft er zelf niet op te staan hoor als je dat niet wil :)) of zijn er mensen die een blog bijhouden?

Wij houden inderdaad een weblog bij (www.ingezing.web-log.nl). Merk dat het thuisfront dat toch ook wel heel erg leuk vind en je hoeft niet 10x hetzelfde emailtje te sturen hoe het allemaal gaat :up:

Volgens mij is er al eens een topic gemaakt van alle weblogs en sites maar vind het zelf ook wel leuk en interessant om te zien.

Er zijn heel wat NL Ozzies hier op het forum met een eigen website: klik maar op het wereldbolletje onder de avatars

Wij hebben ook een website met dat soort foto's om familie en vrienden een idee te geven hoe ons Ozzie leven eruit ziet: www.dewegkwijt.nl

Als het goed is zit er onder mijn avatar ook zo'n wereldbolletje. Onze site wordt regelmatig bijgewerkt..... Iedereen is welkom (grootste deel is trouwens gericht op radio-zendamateurs en weer enthousiasten) maar voor elk wat wils.

Hey,

Ik hou inderdaad ook een website bij www.ivettedownunder.web-log.nl

In NL vinden ze het erg leuk en hebben toch het gevoel een beetje bij me te zijn!

Liefs Ivet

Wij zijn nog wel steeds aan het reizen en werken na onze aankomst. Alles kun je lezen op
http://marjol-aus.100webspace.net

Groetjes Jojo.

[quote author=jolanda b link=topic=6835.msg86273#msg86273 date=1175673607]
Wij zijn nog wel steeds aan het reizen en werken na onze aankomst. Alles kun je lezen op
http://marjol-aus.100webspace.net

[/quote]

Link werkt niet Jojo.

Hoi Henk, er is wel een storing geweest, maar ik heb de link gecheckt en moet in orde zijn.

Groetjes Jojo.

@ 4np; Leuk idee!!

@ jolanda
[quote author=jolanda b link=topic=6835.msg86296#msg86296 date=1175678407]
Hoi Henk, er is wel een storing geweest, maar ik heb de link gecheckt en moet in orde zijn.
Groetjes Jojo.
[/quote]

De link werkt!! Leuke blog!
Rene-l

Ik heb ook een weblog (zie bollutje). Foto's van ons huis zal je er niet veel vinden, want ik ben erg gesteld op mijn privacy.  :roll:

(maar jullie zijn wel welkom hoor! :) )

Ja heb het gezien - en ook gezien dat jullie onze plaatselijke BiLo omgebouwd hebben naar Coles  :smile: (Ik woon in One Mile Beach (vlak bij Nelson Bay (niet NelsonS Bay)

Hetgeen je ook kan doen is naar 'Members' gaan , klikken op 'website' en dan krijg je alle websites en blogs onder elkaar.
Ik heb ondertussen ook een map 'Blogs' aangemaakt in Favorieten. Dan hou je het overzichtelijk.

groetjes,
An

Heb geen echte blog, maar wel een msn group met wat kiekjes.
Zie mijn wereldbolletje.

Groets, Inacar

[quote author=Erna link=topic=6835.msg86307#msg86307 date=1175681296]
Ook wij hebben een website, www.webbezoek.nl.

Erna
[/quote]

Ik heb nog wat Aussie slang voor je site (opgepikt van een Australische collega):

Hairy (Muff)

(= Fair Enough).

De urban dictionary omschrijft het als volgt:

hairy (muff) 

Cockney rhyming slang for 'fair enough'. i.e. hairy muff - fair enough. As with most Cockney rhyming slang, the rhyme is usually shortened to just the first word - "hairy"; hairy (muff). Originates from Orpington area of South East London suburbs.

"Can I borrow a quid?"
"Nah sorry, need it for the train."
"Hairy (muff)."

Back