Foto's voor mijn kalender

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi Iedereen!
Ik lag gister avond in bed en toen zat ik ineens te bedenken dat het me leuk leek om een kalender te maken, zodat ik mijn dagen af kan tellen voordat ik naar Australie ga.
Nu wil ik die kalender natuurlijk wel in Australie stijl, dus ik vroeg me af of jullie wat mooie foto's van de australische natuur hier neer konden zetten. Als jullie die natuurlijk op een reis een keer gemaakt hebben, en als jullie het niet erg vinden als ik jullie fotos gebruik voor mijn kalendertje..
Hoop wat mooie foto's te krijgen  :smile:
 
Als het nou in een keer goed gaat is hier de eerste.
Wineglass Bay Tasmania

m_11ba4cce72f245f099fc111b1e08619e.jpg
 
je mag mijn foto's gebruiken: http://picasaweb.google.com.au/boringpictures


succes!
 
Heb je facebook?? Anders moet je mij even toevoegen (Alie Bosma). Ik weet niet in hoeverre ik makkelijk te vinden ben, maar zoek anders op mijn email adres (zie profiel). Hier staan behoorlijk wat foto's op.
Een andere site is nog: aussiealie.spaces.live.com  maar de betere staan op facebook. Ik heb weinig foto's van mijn eerste paar maanden (behalve die wie op deze spaces site staan) omdat mijn auto is gejat/joyride (tasmanie) en daar zaten mij CD-ROMS in... (het gebeurde vlak voordat mijn zusje zou terugvliegen dus had alle mijn souveniers e.d. bij elkaar gedaan in een doosje..)
 
[quote author=Joep link=topic=9644.msg130591#msg130591 date=1232015926]
je mag mijn foto's gebruiken: http://picasaweb.google.com.au/boringpictures


succes!
[/quote]

Ik moest toch wel even lachen toen ik zag hoe jij je foto's hebt genoemd .....  :grin: weet je zeker dat je die foto's wil gebruiken Gwen?  :wink:
 
Wel mooie foto's overigens die van joep.. ik wou dat ik ze zo kon maken  :wink:
 
je mag die van mij ook gebruiken hoor

www.y-de-wit.eu vooral bij 2006 zitten veel natuurfoto's

als je betere kwaliteit wil stuur ff een pm

succes Yvonne
 
Heb wel wat foto's online, maar niet echt veel. Toen ik in australie was kwam de digicam net opzetten, maar ik had er nog niet 1, dus het zijn scans:
http://smg.photobucket.com/albums/v438/saskiabos/Australia/
 
Yvonne je hebt inderdaad echt heel veel mooie natuurfoto's!!
Degene die ik op heb geslagen vond ik van goed genoege kwaliteit hoor.

En Roland, die foto van jouw was echt adembenemend! Ik zou geen beter manier kunnen bedenken om oud en nieuw te vieren.

Dit gaat nog moeilijk worden. Ik heb al meer mooie foto's dan maanden  :grin:

Saskia, op jouw site kwamen geen foto's te voor schijn. Maar dat maakt op zich niet uit hoor, want ik heb al meer dan genoeg fantastische fotos  :cheer:
 
Nou mijn kalender is klaar!
Even wat anders geworden dan ik in mijn hoofd had, maar niet minder mooi.
Ik wilde eerst gewoon op A4 uitprinten op fotopapier, maar toen kwam ik er achter dat we te weinig fotopapier hadden en print de printer altijd zon irritant wit randje nog.
Ik heb daarom elke maand klein uitgeprint op fotoformaat papier en heb ze aan elkaar geplakt. Ik wilde er een foto van maken omdat het nu niet erg duidelijk is, maar mijn accu was leeg. Die foto komt nog dus! Mijn kamerdeur is in ieder geval mooi opgepimpt zo.

Ik heb wel even alle maanden hier neergezet. Ik heb vanaf deze maand tot volgend jaar februari, omdat ik dan vertrek.
KalanderAustralieJan.jpg
KalanderAustralieFeb.jpg
KalanderAustralieMaart.jpg

KalanderAustralieApr.jpg
KalanderAustralieMei.jpg
KalanderAustralieJuni.jpg

KalanderAustralieJuli.jpg
KalanderAustralieAug.jpg
KalanderAustralieSept.jpg

KalanderAustralieOkt.jpg
KalanderAustralieNov.jpg
KalanderAustralieDec.jpg

KalanderAustralieJan2.jpg
KalanderAustralieFeb2.jpg


En?  :artist:
 
[quote author=Tekkel link=topic=9644.msg130632#msg130632 date=1232053410]
Helemaal :up:
Je moet ze gaan verkopen :p

Bart
[/quote]

Hihi, en dan geld vangen voor jullie fotos zeker  :lol:

Nee toch maar niet. Als iemand de bestanden wil hebben gewoon even een PM sturen en dan kun je ze krijgen hoor!
 
[quote author=Gwen link=topic=9644.msg130633#msg130633 date=1232054224]
[quote author=Tekkel link=topic=9644.msg130632#msg130632 date=1232053410]
Helemaal :up:
Je moet ze gaan verkopen :p
Bart
[/quote]

Hihi, en dan geld vangen voor jullie fotos zeker  :lol:
[/quote]

Natuurlijk wel! En dan de fotografen hun deel van de opbrengst betalen ;-) ;-).

Maareh alle gekheid op een stokje: Mooie kalender geworden!!
 
Begin er spontaan van te kwijlen......

Je zou de kalender inderdaad zo in elke souvenirwinkel kunnen verkopen!

Groetjes,

Sacha
 
Dat is een hele mooie kalender geworden. Super foto's zitten erbij!!!! Die laatste is ooke rg leuk van dat opstijgende vliegtuig  :grin: Willen we allemaal wel neerzetten denk ik.
 
[quote author=Shuter Street link=topic=9644.msg130656#msg130656 date=1232092895]
Dat is een hele mooie kalender geworden. Super foto's zitten erbij!!!! Die laatste is ooke rg leuk van dat opstijgende vliegtuig  :grin: Willen we allemaal wel neerzetten denk ik.
[/quote]

Hihi, ja die maand vertrek ik, dus leek me wel gepast  :up:

Leuk dat jullie hem allemaal mooi vinden :D

Ik ga zo even de foto posten van hoe ik hem uiteindelijk opgehangen heb.

Groetjes!
 
Nou zo is ie geworden.
Kleine maandjes in een 'rits' op mijn kamerdeur geplakt:

DSC01824.jpg
DSC01824.jpg
DSC01826.jpg
 
Back
Top