Foutje van de ambassade

Maike

New Member
Hallo allemaal
Wij hebben onze paspoorten naar berlijn gestuurd voor evidencing van onze visa's (skilled independent).
Krijgen we het terug, hebben ze een foutje gemaakt! :-o
Edward blijkt plots een antilliaan te zijn in plaats van een nerderlander. Foutje op de sticker! :|
Kijk goed je sticker na dus!! Anders sta je daar voor de douane en klopt je visum niet met je paspoort.
Groetjes Edward en Maike :up:

Goeie tip!! Zou er zelf niet zo snel aan denken om het echt te controleren, moet net je oog er op vallen.
Dat zoiets kan gebeuren is echt belachelijk!!! Sta je op het vliegveld.... OEPS foutje...... :cry:

Big mistake....
Het zou je maar gebeuren en daar sta je voor de douane.
Blijk je Antilliaan te zijn.

Heeft je moeder toch iets meer uitgespookt dan wat ze altijd zei... :-D

Jack :evil:

Jemig dat is toch ook wat! Inderdaad een goeie tip om goed op te letten of alles klopt...

Gelukkig hebben jullie het op tijd ontdekt en kan er nog om gelachen worden - ik kan me zo voorstellen dat wanneer je er niet op had gelet en je staat daadwerkelijk met je hele hebben en houwen bij de douane dat het lachen je ineens heel snel vergaat  :-o

Hgr, Jeanine

Ja Jeanine,

En of het nou de fout is van de ambassade of niet jij hebt een verkeerd paspoort.
De problemen zijn voor jezelf.
Het zal allemaal wel goed komen maar niet in diezelfde week , vrees ik..

Zo blijkt altijd maar weer dat je altijd het werk van die papierambtenaren goed zelf moet nakijken....

Goed opgemerkt Edward en Maike :up:

Ik heb de dame van de ambassade gebeld en ik moest het paspoort terugsturen. Wordt zo geregeld volgens haar....
Ik ben heeeeel blij dat we er nu achter zijn gekomen en niet als we daar staan....kan je weer terug!
Ze snapte zelf ook niet hoe het kon, maar ja, ieder mens maakt wel eens een foutje, he?
Groetjes edward en maike

ja kijk heel goed je visum na!!!!

uhhmmm...ik had ook zo iets:

Ik sta op Schiphol (huis verkocht, baan opgezegd, afscheidsfeestje gehad, je kent ut wel) zegt de dame bij de incheck balie dat er iets fout is met mijn visum.  :cry: Ik kon wel door de grond zakken....bleek dat ze in mijn visumnummer een 0 hebben afgedrukt ipv een o. Gelukkig mocht ik (na een aantal telefoontjes) doorlopen. :|

oooooooohhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :eek:ops!:
Daar ga ik mijn visum OOK nog even op controleren!!
Alsof dat antilliaanse gebeuren nog niet genoeg zou zijn.
Momenteel wordt Edward trouwens weer Nederlander.
We hebben er trouwens wel veel lol om gehad  :happy:
Groetjes Edward en Maike

gooh meteen onze visa gaan checken je weet maar nooit
maar het ziet er goed uit: allemaal Belgen en paspoort nr is juist
toch even een vraagje - staat je grant nr normaal ook op je visum?
wij vinden het niet terug

Wel god gloeiende :angry1: :angry1: :angry1:
Ahum, hier zal de bond tegen het vloeken niet blij om zijn. Bedankt voor dit bericht. Ik heb mijn visum ook nagekeken. En jawel hoor... staat er bij mij onderaan ook de letters ANT in plaats van NLD op. Stelletje ongelofelijk gekke maffe.... Nou ja ho maar. Nu hopen dat ze dit niet lezen. Niet één fout maar 2 fouten, en misschien nog wel meer. Ze gingen even de nederlandse visa op ik denk dezelfde dag behandelen en allemaal fout, ja het moet haast wel.
Ik ga morgen meteen bellen dat ook ik hem terug ga sturen. En als ze maar niet denken dat ik de kosten voor het terugsturen ga betalen want dit is hun fout. Foei... Ambassade in Berlijn. Foei, Foei, Foei...

Zo nu heb ik even genoeg stoom afgeblazen.

@Hawk  pffffffffeweeewwwww!!!! Je hebt het in ieder
geval nog gezien..............gloeiende ..........gloeiende....!!!

Jeeeeeeeeeeemig zeg!
Wat een toestanden! en wat goed van de originele post van Maike!

Zijn ze daar soms net naar zomercarnaval of zo geweest?????????

Henriette

Vast een kwestie van een drop-down boxje waar ze moeten kiezen. En misschien dat 'NEDERLANDSE ANTILLEN' dan net iets eerder in het lijstje staat dan 'NEDERLAND'.. of zo?

Maar het blijft natuurlijk een domme fout!!
Perthpete

Ja dat dachten wij ook. De antillen staan onder nederland.
De mevrouw die ik moest bellen snapt er echt niets van hoe dat nou kan. Nou ja, er komt een stempeltje door het "antilliaanse" visum en er komt een nieuwe in. We verwachten het een dezer dagen terug.
Ik ben zooooooooooo blij dat Edward het heeft gezien op tijd...........

@ Hawk: als je moet bellen, je moet naar Anja vragen, die gaat over dit soort dingen (Anja = visuminplakker). Je kunt gewoon het nummer van de website bellen van het visa-department, ze verbinden je zo door naar Anja.
Misschien is ze aan vakantie toe?????
No worries mate, het komt goed! :up:
Groetjes Maike

PS mijn paspoort zat in de zelfde envelop en mijne was wel goed. Wel een beetje vaag.
Groetjes Maike

Ik heb gisteren al gebelt. Eerst kreeg ik een receptioniste aan de lijn die zij dat ze het aan het Visa department door zou geven en dat ik morgen (vandaag) zou worden teruggebelt. Nou, daar laat ik het niet bij zitten dus ik maak een kopie van zowel mijn visum als de pagina met mijn foto van mijn paspoort. Omcirkel het verschil en fax dit naar hun door. Dan nog een keer bellen en; ik kreeg het telefoonnummer van Anja.
Ze vroeg of ik het direct op wilde sturen t.a.v. haar, dan zou ze het zodra het binnenkwam direct in orde maken en dezelfde dag op hun kosten aangetekend terugsturen. Nou, dat is okee wat mij betreft.

En wat betreft de fout. Ja, eerlijk is eerlijk wij maken deze fouten ook maar dan begrijp ik niet waarom zoiets niet wordt gecontroleerd door iemand anders. En als dat wel gebeurt dan zijn er meerdere mensen aan het slapen.

Ja Hawk,

helemaal gelijk en goed gedaan, doe nooit wat zij zeggen want je bent zo weken verder en je hebt nog geen paspoort.

Ach ja, je moet zo maar denken, zie je het uiteindelijk toch niet zitten in Australia..... :-o , kun je zo zonder problemen naar de Nederlandse Antillen verhuizen.

Maar het blijft slordig, zullen wel gehaast en in een sleur werken :) :-D

Back