Freeway Bike Hike

Jan and Erna

XPdite Sponsor
Hoi

Ik vroeg mij af of er nog meer mensen de Freeway bike hike ride gingen fietsen. Heerlijk eens over de freeway zonder auto's en voor een goed doel.
En zijn er ook mensen die naar de bike to work breakfast gaan, of werkt er niemand in het centrum, altijd erg gezellig en veel leuke andere fietsers.

Groetjes Erna

Ik fiets iedere dag van Ocean reef naar Joondalup Station en af en toe van CBD naar Ocean Reef.
Helaas (niet voor ons) gaan we vrijdag op vakantie naar NZ voor 3 weken, anders had ik meegedaan.
Volgende keer beter.

Lekker fietstochtje Wilco vooral als je wind mee hebt.

NZ is toch leuker als de bike ride, hele prettige vakantie erg mooi om daar te fietsen of laat je je fiets thuis.

Groet Erna

Ik heb er over gelezen, is het voor het astma fonds toch? Wanneer is het ook al weer? En is het echt een prestatie tocht, of kan ik ook op mijn oerdegelijke Hollandse fiets met kind achterop mee doen?

Hoi Elle
Ja zeker voor het astma fonds. En het is absoluut geen race, iedereen kan mee doen ook op je opoefiets met kindje achterop.
Je moet je wel van te voren inschrijven kan via internet. De start is in Belmont Park en finish Joondalup. Je kan van gratis trein gebruik maken als je de heen of terug weg niet wilt fietsen ligt eraan waar je woont

Groet Erna

Wij gaan ook de bike hike doen. We hebben hem vorig jaar ook gedaan.
Best wel geinig. Dit jaar gaan we met zijn vieren. Conditie is nog niet super
maar het is gewoon uniek om te doen. Je komt alle leeftijden en alle soorten
fietsen tegen. En het is voor een goed doel. Dus allemaal je fiets op.

http://www.freewaybikehike.com.au

Heb het gevonden. Ga vanavond meteen even overleggen of we kunnen gaan. Ga dan wel voor die 10km hoor. Maar ik kan me goed voorstellen dat de ervaring mega grappig moet zijn om over de freeway te rijden. Moet alleen even kijken hoe ik onze fietsen in Greenwood krijg. Ik kom namelijk uit Yanchep en onze meegebrachte twinny load past hier niet op de trekhaak :roll:.

Hoi Elle

Zal uitkijken of ik een oerhollandse fiets ziet die zal nl wel opvallen. Ik fiets trouwens de 30 km.
Wel mooi wonen zeker in Yanchep

Groet Erna

Goed zo, die 30 km!

Wij zijn er nog niet helemaal uit, en moeten toch echt opgeven voor vrijdag. Nou ja, we zien wel.

Yanchep is fantastisch wonen! Ok, je zit dan wel een beetje meer van dingen af, zoals nu dat ik niet naar Greenwood kan komen, maar het is me het dubbel en dwars waard. Niet zo'n drukte (al gaat dat binnekort wel veranderen) en op loop/fiets afstand van strand/National Park.....

Waar zitten jullie (staat vast wel es ergens, maar ja).

Hoi Elle

Wij zitten midden in de drukte en wonen in East Perth naast de Wacca. Maar pakken in onze vrije tijd de fiets om de rust op te zoeken en zijn dol op Yancep NP snap dat het daar geweldig wonen is. Ja je moet je zeker voor vrijdag opgeven ander kan je niet mee doen.

Groet Erna

Helaas, ik zal er niet bij zijn morgen. Het lukte toch niet om die fiets mee te krijgen en bovendien las ik in de voorwaarden of die helm die aan allerlei eisen moet voldoen.... ik heb alleen een oud helmpje van mijn skates dat ik voor de sier wel eens gebruik, maar dat zit geen keurmerk op. Jammer. Misschien dat ik vanaf een van de bruggen naar jullie zal zwaaien. Heel veel plezier morgen in ieder geval!
Als je es op z'n Hollands op de koffie wilt komen, dan geef je maar een gil als je weer es in YNP bent!

[quote author=Jan and Erna link=topic=6688.msg83617#msg83617 date=1173347343]
Lekker fietstochtje Wilco vooral als je wind mee hebt.

NZ is toch leuker als de bike ride, hele prettige vakantie erg mooi om daar te fietsen of laat je je fiets thuis.

Groet Erna
[/quote]

Die rit is goed te doen.
En je bent gezond bezig: iets meer dan 1 uur doe ik er over op mijn mountain bike.

NZ was niet slecht, alleen al die regen die ze er hebben. Dat mogen ze weglaten hoor.
En we hebben niet gefietst, wel gelopen.

Zie dat je terug bent van vakantie uit NZ, ja die regen mag daar zeker wat minder maar daarom is het daar wel zo mooi groen.
Je kan niet alles hebben zeggen we dan maar.
En Wilco ik las dat jullie Perth gingen verlaten , richting Gin Gin, moet het huis nog gebouwd worden?
Dat is wel een heel eind fietsen richting Perth!

Groetjes Erna

Klopt Erna, We laten daar in de toekomst een huisje bouwen.
Eerst nog even uitvechten wat het wordt.
Enne dat fietsen doe ik dan niet meer. Het is dan 60 km naar het dichtsbijzijnde treinstation.
Doe ik maar in mijn vrije tijd, als ik die dan nog heb.

Dat is aardig 60 km vooral als je ook nog terug moet.
Maar goed in omgeving Gin Gin kan je ook prachtig fietsen.
Wat moet er uit gevochten worden, laten jullie elkaar wel heel hopelijk.

Groetjes Erna

Wat voor een huis het wordt Erna, maar ik kan dan beter een nieuw topic opnemen want anders dwalen we wel erg af.

Back